skip to Main Content

Jak napisać dobre ogłoszenie rekrutacyjne?

Szukasz pracowników do swojego działu, jednak jest to bezskuteczne działanie od dłuższego czasu? Być może problemem jest nieodpowiednio sformułowane ogłoszenie rekrutacyjne? Jak je zatem napisać? Podpowiadamy.

Zaangażowani pracownicy są dziś na wagę złota. Jako kierownik do spraw administracyjnych doskonale o tym wiesz. Najważniejsze jest to, żeby odpowiednio skonstruować ogłoszenie rekrutacyjne. Jest to dobry sposób na to, żeby znacząco zwiększyć szanse na znalezienie odpowiednich kandydatów do pracy.

Jak napisać ogłoszenie rekrutacyjne?

Przede wszystkim ogłoszenie tego typu powinno być krótkie i zwięzłe, a przy tym musi zawierać wszystkie najważniejsze informacje. Zadbaj o to, żeby znalazły się w nim cenne informacje na temat tego, czym dana osoba będzie musiała się zajmować, jakie będzie miała obowiązki, a przy tym również jakie wymagania są przed nią stawiane.

To jednak nie wszystko, ponieważ dla doświadczonych specjalistów kluczowe znaczenie ma to, co mogą otrzymać od konkretnego przedsiębiorstwa. Zadbaj zatem o to, żeby znalazły się tam informacje nie tylko o wynagrodzeniu, ale również dodatkowych benefitach czy korzyściach, jakie oferuje dana firma. To może przekonać najlepszych kandydatów do zgłoszenia się.

Back To Top