Praca: Administrator ds. księgowości technicznej z językiem holenderskim
Ogłoszenie numer: 9472813, z dnia 2025-02-13
Klient portalu Praca.pl
Administrator ds. księgowości technicznej z językiem holenderskim
Miejsce pracy: Kraków
Opis stanowiska
- Sprawdzanie zgodności danych ubezpieczeniowych z systemowymi rejestracjami.
- Przeprowadzanie obliczeń na podstawie systemowych danych.
- Analiza i wyjaśnianie różnic w rezerwacjach, opłatach maklerskich i prowizjach.
- Ścisła współpraca z zespołami lokalnymi w celu terminowego zakończenia zadań.
- Dbanie o utrzymanie standardów SLA w kooperacji z koordynatorem zespołu.
- Proponowanie i implementacja usprawnień w narzędziach i dokumentacji.
- Transfer procesów do nowego zespołu w Krakowie.
- Opracowywanie i raportowanie metryk oraz wyników w różnych projektach biznesowych
Wymagania
- Język angielski na poziomie przynajmniej B2; holenderski C1.
- Doświadczenie w dziedzinie AP/AR/finansów.
- Zaawansowana znajomość Excela.
- Umiejętności analityczne i dokładność w pracy z danymi.
- Wysokie kompetencje komunikacyjne, umiejętność ustalania priorytetów.
- Otwartość na nowe wyzwania oraz chęć do wszechstronnego rozwoju.
- Mile widziane doświadczenie w finansach lub księgowości.
- Elastyczność i adaptacyjność w podejściu do zadań.
Oferujemy
- Pakiet świadczeń i promowanie różnorodności.
- Środowisko pracy wspierające równowagę między życiem prywatnym a zawodowym.
- Dwa dni „Global Wellbeing Days” rocznie.
- Elastyczne rozwiązania dotyczące stylu pracy (Smart Working).
- Kultura ciągłego uczenia się i rozwoju.
- Równe szanse dla każdego pracownika.
Zobacz podobne oferty
- Miejsce pracy: małopolskie / Kraków, ul. Wadowicka 8A
- Opublikowano: 2025-03-07
Jeżeli: masz doświadczenie w wprowadzeniu ksiąg rachunkowych w szczególności w obszarze AR (Należności), BI (Rozliczenia) dysponujesz wiedzą w zakresie rozliczania podatków VAT, CIT, PSD jesteś osobą samodzielną,...
- Miejsce pracy: małopolskie / Kraków
- Opublikowano: 2025-03-06
Zadania: Prowadzenie pełnej księgowości zgodnie z przepisami. Obsługa ksiąg rachunkowych i księgowanie operacji. Kontrola dokumentacji finansowej oraz przygotowanie deklaracji podatkowych (PIT, CIT, VAT). Sporządzanie...
- Miejsce pracy: małopolskie / Kraków
- Opublikowano: 2025-03-02
Warunki pracy Praca administracyjno – biurowa polegająca m.in. na opracowywaniu dokumentów, obsłudze urządzeń biurowych Praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego czasu pracy. Podstawowym narzędziem pracy...
- Miejsce pracy: małopolskie / Niepołomice
- Opublikowano: 2025-02-21
Prowadzenie i zarządzanie dokumentacją księgową klientów biura. Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania inne: min. 1 rok pracy na podobnym stanowisku