skip to Main Content

Praca: Asystent rzeczoznawcy majątkowego


Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Asystent rzeczoznawcy majątkowego
Miejsce pracy: Kraków
Numer: StPr/24/6798
OBOWIĄZKI:
wg programu stażu
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Zawód: Rzeczoznawca majątkowy
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Język: angielski, w mowie - A2 - niższy średnio zaawansowany, w piśmie - A2 - niższy średnio zaawansowany


Wymagania inne:

umiejętności: obsługa MS Office (Excel, word, power point), gospodarka nieruchomościami

Miejsce pracy:

Kraków


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

1 994,4 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie

APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Chrzanowie
  • Miejsce pracy: małopolskie / Chrzanów
  • Opublikowano: wczoraj

  • 1. Pozyskiwanie klientów i budowanie z nimi pozytywnych relacji2. Sporządzanie ofert spedycyjnych3. Pozyskiwnaie dostawców i budownaie z nimi pozytywnych relacji4. Weryfikacja zawartych w zleceniach prawidłowości danych5....

Firma: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
  • Miejsce pracy: małopolskie / Kraków
  • Opublikowano: 2024-12-23

  • Pomoc w prowadzeniu dokumentacji Kancelarii w tym dokumetacji księgowej, przygotowanie korespondencji papierowej i elektronicznej. Więcej informacji w załączeniu. Wymagania konieczne: Zawód: Asystent prawny Wykształcenie:...

Firma: MGsolutions MGJJ Sp. z o. o. Sp. k.
  • Miejsce pracy: małopolskie / Kraków, (ul. Myślenicka 106)
  • Opublikowano: 2024-12-19

  • Obowiązki: Odbieranie i inicjowanie rozmów telefonicznych. Przeprowadzanie wstępnych etapów rekrutacji dla niższych oraz średnich szczebli (projekty międzynarodowe). Zarządzanie systemem rekrutacyjnym. Zarządzanie...

Firma: Sądecki Urząd Pracy
  • Miejsce pracy: małopolskie / Nowy Sącz
  • Opublikowano: 2024-12-08

  • - przygotowanie dokumentacji związanej z obrotem nieruchomości,- udzielanie informacji klientom o dostępnych ofertach nieruchomości i doradzanie w zakresie nieruchomości,- obsługa bieżącej korespondencji i dokumentacji...