Praca: Contact Center Representative with Dutch
- youll learn how we organize employee benefits for our clients
- youll get to know our team of specialists who will share their expertise with you
- youll become familiar with some online tools that our customers use to select and handle their benefits
- up to 6 months of experience in a similar role would be useful, but were much more interested in how quickly you can learn new skills
- excellent English and Dutch – you need to be at least C1 for both languages (on the CEFR scale) because youll be using this language every day
- good communication skills – you need to be really good at interacting with customers and helping them to solve issues
- flexibility and good organisation skills
Zobacz podobne oferty
- Miejsce pracy: małopolskie /
- Opublikowano: wczoraj
Beantwortung von Kundenfragen per Telefon, Chat und E-Mail. Du bist die Stimme, die unsere Kunden glücklich und informiert hält. Du behältst jede Interaktion, Lösung und Nachbereitung in unserem CRM-System im Auge, damit...
- Miejsce pracy: małopolskie / Kraków, Prądnik Czerwony
- Opublikowano: 2024-12-24
Zakres zadań: Telefoniczna oraz mailowa obsługa klientów niemieckojęzycznych (biznesowych i indywidualnych) Rozwiązywanie problemów z zamówieniami Przygotowywanie odpowiedzi na zapytania cenowe Weryfikacja zamówień...
- Miejsce pracy: małopolskie /
- Opublikowano: 2024-12-24
Odpowiadanie na zapytania klientów przez telefon, chat i e-mail, dbanie o satysfakcję oraz informowanie klientów. Monitorowanie interakcji, rozwiązań i działań posprzedażnych w systemie CRM. Rozwiązywanie problemów...
- Miejsce pracy: małopolskie / Kraków, Prądnik Czerwony
- Opublikowano: 2024-12-13
Zakres zadań: Telefoniczna oraz mailowa obsługa klientów angielskojęzycznych (biznesowych i indywidualnych) Rozwiązywanie problemów z zamówieniami Przygotowywanie odpowiedzi na zapytania cenowe Weryfikacja zamówień...