skip to Main Content

Praca: Cost Controller (Kontroler Finansowy Hoteli)


Mercure Krakow Old Town oraz TRIBE Krakow Old Town​

Cost Controller (Kontroler Finansowy Hoteli)
Miejsce pracy: Kraków
Nr ref.: KF/0225/MKSM/TKOT
Twoja misja

W swojej pracy będziesz aktywnie zaangażowany w proces sporządzania, a następnie kontroli realizacji budżetu dwóch hoteli, położonych w centrum Krakowa. Będziesz odpowiedzialny za kontrolę wpływów, fakturowania, procesów zakupowych, w tym nadzór nad inwentaryzacjami oraz rozliczeniami outsourcingu. Będziesz dokonywał bieżących analiz wyników finansowych hoteli oraz proponował rozwiązania mające na celu wzrost efektywności prowadzonej działalności. Będziesz prognozował kolejne aktywności hotelu, współpracował z kierownikami departamentów oraz zespołem regionalnej księgowości grupy hotelowej. Będziesz raportował bezpośrednio do dyrektora generalnego hoteli.

Nasze oczekiwania:
  • masz wiedzę i doświadczenie w zakresie podstawowej księgowości
  • standard USALI nie jest Ci obcy
  • znasz specyfikę branży hospitality i posługujesz się wskaźnikami hotelowymi
  • posiadasz rozbudowane umiejętności analityczne, jesteś dokładny i skrupulatny
  • doskonale operujesz programem Excel i potrafisz wykorzystywać jego potencjał 
  • swobodnie komunikujesz się w języku polskim i angielskim
Oferujemy:
  • pełną wyzwań pracę z przebojowym i zgranym zespołem w największej sieci hotelowej
  • stabilne warunki zatrudnienia na podstawie umowy o pracę
  • premie półroczne oraz konkursy pracownicze
  • ubezpieczenie na życie, prywatną opiekę medyczną, kartę Medicover Sport oraz Multisport
  • wspólne wyjścia integracyjne i celebracje uroczystości
  • bezpłatne posiłki w czasie pracy
  • dofinansowanie do wypoczynki i świadczenia okolicznościowe
  • zniżki w hotelach i restauracjach sieci Accor na całym świecie
  • wsparcie w dalszym rozwoju poprzez szkolenia i projekty
  • program poleceń pracowniczych – jeśli zatrudnimy kogoś, kogo polecisz, wynagrodzimy Ci to finansowo
APLIKUJ TERAZ