skip to Main Content

Praca: Customer Service Advisor with German


Ogłoszenie numer: 9533611, from 2025-03-10

Customer Service Advisor with German

Location: małopolskie

 

Job description

  • Provide assistance via phone and email,
  • Deliver technical support, including internet speed tests, troubleshooting, and router installations,
  • Address contract and billing inquiries thoroughly and efficiently,
  • Handle and process customer complaints with empathy and professionalism,
  • Promote and sell additional products, such as mobile contracts, after resolving service issues.

Requirements

  • Service-oriented thinking with focus on customer experience
  • Fluency in German (min. C1 level)
  • Outstanding communication skills
  • Administrative and technical knowledge
  • Very good English or Polish verbal and written skill (min. B2 level)

We offer

  • Equal opportunities for all, regardless of age, gender, and other factors. Everyone is held to the same standards of knowledge.
  • Embrace an international and diverse work environment that broadens your horizons.
  • Benefit from our investment in your growth through coaching and mentoring, enhancing your skills and potential.
  • Team-building events to foster a collaborative work environment.
  • Team leader support at every stage of cooperation.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Firma: Concentrix
  • Miejsce pracy: małopolskie / Kraków
  • Opublikowano: 2025-03-09

  • Odpowiadanie klientom przez telefon, czat i e-mail, bo to właśnie dzięki Tobie nasi klienci będą zadowoleni i dobrze poinformowani. Obserwowanie każdej interakcji, rozwiązania i działania w naszym systemie CRM, aby nic...

Firma: Concentrix
  • Miejsce pracy: małopolskie / Kraków
  • Opublikowano: 2025-03-09

  • Obsługa zapytań klientów za pośrednictwem telefonu, czatu i e-maila, z profesjonalizmem i entuzjazmem. Dokładne dokumentowanie interakcji z klientami, rozwiązań i działań w systemie CRM. Współpraca z zespołem w celu...

Firma: Klient portalu Praca.pl
  • Miejsce pracy: małopolskie / Kraków
  • Opublikowano: 2025-03-08

  • Profesjonalna obsługa klientów przez telefon, czat i e-mail. Dokumentowanie interakcji w systemie CRM. Praca zespołowa nad poprawą jakości obsługi. Utrzymywanie wiedzy o produktach i usługach. Rozwiązywanie problemów z...

Firma: Armatis Polska
  • Miejsce pracy: małopolskie / Kraków
  • Opublikowano: 2025-03-07

  • Zakres zadań: Zapewnienie wsparcia klientom w języku włoskim przez telefon, e-mail i chat. Doradztwo w zakresie rezerwacji, biletów i promocji. Rozwiązywanie problemów klientów. Zarządzanie reklamacjami. Budowanie...