Praca: Doradca ds. obsługi klienta z językiem francuskim
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Język: francuski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Język: angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Uprawnienia: umiejętności organizacyjne
Uprawnienia: analityczne myślenie
Wymagania inne:
umiejętności, związane z obsługą klienta i wsparciu technicznym, umiejętności, związane ze sprzedażą i obsługą posprzedażową doświadczenie zawodowe 1 rok 1 miesiąc w tym 8 miesięcy na stanowisku "Doradca ds. obsługi klienta z językiem francuskim"
Kraków
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wynagrodzenie brutto:
od 9 000 PLN
Źródło oferty pracy: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Zobacz podobne oferty
- Miejsce pracy: małopolskie / Kraków
- Opublikowano: dzisiaj
Obowiązki: Obsługa zamówień sklepu internetowego Prowadzenie korespondencji mailowej oraz rozmów telefonicznych z klientami Przygotowywanie towarów do wysyłki Wymagania: Wykształcenie średnie lub wyższe Znajomość...
- Miejsce pracy: małopolskie / Kraków
- Opublikowano: dzisiaj
The Team collaborates closely with the Danish Teams consisting of brokers and consultants. We provide support in administrating client’s policies throughout the year and helping them make the best decisions! Our office is...
- Miejsce pracy: małopolskie / Kraków
- Opublikowano: wczoraj
Wymagania: Znajomość języka włoskiego na poziomie B2 – umożliwiająca swobodną komunikację w codziennej pracy. Gotowość do nauki i rozwoju – doświadczenie w obsłudze klienta nie jest wymagane, wszystkiego Cię...
- Miejsce pracy: małopolskie / Kraków
- Opublikowano: wczoraj
wysoka kultura osobista doświadczenie w branży księgarskiej lub pokrewnej (papiernicza, zabawkarska) łatwość nawiązywania kontaktów z klientami czynne prawo jazdy gotowość wyjścia do klienta poza księgarnię...