Praca: Inspektor / specjalista ds. kadr i wynagrodzeń
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Wymagania inne:
Wymagane wykształcenie wyższe kierunkowe m.in.: zarządzanie zasobami ludzkimi, kadry, finanse, ekonomiczne lub prawne.Doświadczenie zawodowe: minimum 2-letnie na podobnym stanowisku - mile widziane w podmiotach leczniczych.Umiejętności: dobra znajomość programów kadrowo-płacowych, PŁATNIK oraz MS WORD, MS EXCELData rozpoczęcia pracy: 01.04.2025r. lub 01.05.2025r.
Sucha Beskidzka
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie brutto:
od 5 500 do 6 600 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Suchej Beskidzkiej
Zobacz podobne oferty
- Miejsce pracy: małopolskie / Kraków
- Opublikowano: 2025-02-14
Twój zakres obowiązków: rozliczanie czasu pracy (systemy: podstawowy, równoważny z ruchomymi godzinami rozpoczynania pracy, zadaniowy), naliczanie wynagrodzeń, zasiłków i sporządzanie listy płac (umowy o pracę, umowy...