skip to Main Content

Praca: Inspektor


Komenda Miejska Policji w Tarnowie
Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Inspektor
Miejsce pracy: Tarnów
Ogłoszenie o naborze Nr 144506

Warunki pracy


  • Praca jednozmianowa, praca administracyjno-biurowa
  • Praca przy oświetleniu naturalnym i sztucznym
  • Praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego czasu pracy, w wymuszonej pozycji ciała (siedząca)
  • Wysiłek fizyczny
  • Zagrożenie korupcją
  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: praca wykonywana w pomieszczeniu w budynku KP Tarnów-Centrum, budynek posiada podjazd dla osób z niepełnosprawnością narządów ruchu, w budynku winda nie jest dostosowana dla osób niepełnosprawnych
  • Indywidualne pomieszczenie służbowe wyposażone w meble biurowe, komputer z drukarką, telefon
  • Obsługa urządzeń biurowych: kserokopiarki, niszczarki papieru, fax
  • Inne: konieczność kontaktu z podmiotami pozapolicyjnymi: Prokuratura, Sąd, Straż Miejska, Straż Ochrony Kolei

Zakres zadań

  • Planowanie służby patrolowej - zależnie od zagrożenia do odpowiednich sektorów i zmian w tym w systemie SWD celem kierowania patroli w obszary zagrożone
  • Prowadzenie dokumentacji osób poszukiwanych /administracyjno-porządkowe/ celem zatrzymania osób ukrywających się i realizacji wydanych wyroków
  • Prowadzenie dokumentacji zastosowanych środków zapobiegawczych w postaci dozorów w KSIP i ERCDŚ celem kontroli ich przestrzegania przez osoby wobec których zostały zastosowane
  • Sporządzanie dokumentacji nałożonych mandatów karnych - przekazanie do rozliczenia KMP w Tarnowie celem przestrzegania terminowości ich przekazywania, prawidłowej kwalifikacji oraz czytelności wypełniania druków mandatu karnego
  • Przygotowywanie i sporządzanie okresowych analiz stanu bezpieczeństwa na terenie obsługiwanym przez KP Tarnów-Centrum celem oceny stanu bezpieczeństwa oraz przedsięwzięć związanych z jego poprawą
  • Rejestracja czasu pracy, absencji w SWOP dla Wydziału Prewencji KP Tarnów-Centrum celem prawidłowego naliczenia wynagrodzenia
  • Przygotowywanie dokumentów celem ich archiwizacji

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok i 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w pracy administracyjno-biurowej
  • Obsługa programów komputerowych
  • Praca w zespole
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów – nie dotyczy kandydatów/kandydatek urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeżeli urodziła się przez 1 sierpnia 1972 roku
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • poświadczenie bezpieczeństwa upoważaniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne”
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Firma: Małopolski Urząd Wojewódzki w Krakowie
  • Miejsce pracy: małopolskie / Kraków
  • Opublikowano: 2024-11-15

  • Warunki pracy Zagrożenie korupcją, permanentna obsługa klientów zewnętrznych (spoza administracji, np. obywatele, przedsiębiorstwa) lub przeprowadzanie kontroli w innych urzędach, częste reprezentowanie urzędu na...

Firma: Małopolski Urząd Wojewódzki w Krakowie
  • Miejsce pracy: małopolskie / Kraków
  • Opublikowano: 2024-10-25

  • Warunki pracy W przypadku pracy biurowej w siedzibie Urzędu pracodawca zapewnia racjonalne, niezbędne usprawnienia w środowisku pracy w przypadku zatrudnienia osoby niepełnosprawnej. Usprawnienia polegają na dostosowaniu...