Praca: Inspektor
Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
Praca administracyjno – biurowa, długotrwała pozycja siedząca. Praca w systemie 8 godzinnym, jednozmianowym, od godz. 7.30 do godz. 15.30. Brak możliwości pracy zdalnej oraz hybrydowej (nawet czasowej). Stanowisko wyposażone w komputer, monitor ekranowy, drukarkę, telefon, skaner. Czas pracy przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego wymiaru pracy. Praca przy naturalnym i sztucznym oświetleniu.
Stanowisko pracy zlokalizowane jest na parterze dwupiętrowego budynku, konieczność przemieszczania się pomiędzy piętrami (od piwnicy, w której usytuowane są podręczne magazyny, do II piętra - konieczność przemieszczania się po stromych schodach). Budynek nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych, brak wind, podjazdów i innych ułatwień dla osób niepełnosprawnych ruchowo.
Zakres zadań
- Weryfikuje, nalicza, sporządza oraz przygotowuje do wysłania wykazy należności pieniężnych dla funkcjonariuszy z tytułu: równoważnika za brak lokalu, równoważnika za remont lokalu, pomocy finansowej, posiłków profilaktycznych, równoważnika za słomę dla psów służbowych.
- Prowadzi całość zagadnień z zakresu gospodarki mieszkaniowej w zakresie przygotowywania decyzji administracyjnych I instancji oraz dodatkowych należności dotyczących świadczeń pieniężnych z tytułu braku oraz remontu lokalu mieszkalnego oraz pomocy finansowej na budownictwo mieszkaniowe.
- Nalicza opłaty i uzupełnia odpowiednie dokumenty dotyczące zanieczyszczania środowiska naturalnego przez wprowadzanie pyłów i gazów z atmosfery.
- Przyjmuje wpłaty z tytułu nałożonych mandatów karnych gotówkowych, prowadzi dokumentację z tym związaną oraz przekazuje zebrane kwoty do wpłaty do odpowiedniego Urzędu Skarbowego zgodnie z obwiązującymi przepisami.
- Wydaje opinie w sprawie uzgodnień projektów zagospodarowania przestrzennego poszczególnych Miast i Gmin.
- Prowadzi ewidencję pomocniczą sprzętu użytkowanego w Komendzie i podległych Komisariatach w zakresie techniki policyjnej, techniki biurowej, sprzętu kwaterunkowego, gospodarczego, żywnościowego, wyposażenia specjalnego, inwestycyjnego jak również dokumentacji przychodowo - rozchodowej w tym zakresie.
- Przyjmuje, weryfikuje oraz rozlicza: delegacje służbowe funkcjonariuszy oraz pracowników Policji, w tym także wydaje druki delegacji funkcjonariuszom wzywanym do stawiennictwa w Sądzie w charakterze świadka w związku z pełnieniem służby, jak również należności dla osób wzywanych w charakterze świadka (zwrot kosztów przejazdu środkiem komunikacji miejskiej, przejazd własnym środkiem transportu, utracony zarobek).
- Sporządza comiesięczne zestawienia dotyczące wysokości ponoszonych kosztów związanych z funkcjonowaniem gospodarki transportowej w Komendzie Powiatowej Policji w Oświęcimiu, przesyła do Wydziału GMT kwartalne informacje o przyjętych darowiznach, aktualizuje zestawienia ilości sprzętu RTV użytkowanego i zgłoszonego w Urzędzie Pocztowym do opłat abonamentowych, weryfikuje, sporządza i przesyła wykazy funkcjonariuszy uprawnionych do użytkowania wyposażenia specjalnego, ewidencjonuje narastająco i bieżąco weryfikuje wszystkie wydatki ponoszone przez Komendę i podległe Komisariaty, zaksięgowane przez Wydział Finansów KWP w Krakowie.
- Kompletuje dokumenty oraz dokonuje niezbędne wpisy w książkach obiektów budowlanych Komendy oraz podległych Komisariatów.
- Archiwizuje dokumenty ostatecznie zakończone w wyżej wymienionym zakresie i niezwłocznie przekazuje je do składnicy akt archiwalnych Komendy Powiatowej Policji w Oświęcimiu.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego ogólnego stażu pracy
- znajomość ustawy o policji, kodeksu postępowań administracyjnych, kodeksu postępowania karnego, rozporządzeń w zakresie: wysokości i szczegółowych zasad przyznawania, odmowy przyznania, cofania i zwracania przez policjantów równoważnika pieniężnego za brak lokalu mieszkalnego, pomocy finansowej na uzyskanie lokalu mieszkalnego lub domu jednorodzinnego przez policjantów, szczegółowych zasad przydziału, opróżniania i norm zaludnienia lokali mieszkalnych oraz przydziału i opróżniania tymczasowych kwater przeznaczonych dla policjantów, wysokości i szczegółowych zasad przyznawania, odmowy przyznania, cofania i zwracania przez policjantów równoważnika pieniężnego za remont zajmowanego lokalu mieszkalnego, należności przysługujących pracownikowi zatrudnionemu w państwowej lub samorządowej jednostce sfery budżetowej z tytułu podróży służbowej.
- posiadanie aktualnego poświadczenia bezpieczeństwa o klauzuli "Poufne" albo zgoda na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 roku o ochronie informacji niejawnych.
- umiejętność obsługi komputera.
- umiejętność pracy w zespole, komunikatywność.
- w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów - oświadczenie nie dotyczy kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 roku lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 roku.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- obsługa komputera (WORD, EXEL, MS OFFICE)
Zobacz podobne oferty
- Miejsce pracy: małopolskie / Kraków
- Opublikowano: 2025-01-29
Warunki pracy Stanowisko pracy zlokalizowane jest w budynku na trzecim piętrze. W budynku jest winda, podjazdy dla osób poruszających się na wózku inwalidzkim. Jest miejsce parkingowe dla osób ze specjalnymi potrzebami....
- Miejsce pracy: małopolskie / Kraków
- Opublikowano: 2025-01-24
Warunki pracy wysiłek fizyczny związany z przemieszczaniem akt i dokumentacji, częsty i bezpośredni kontakt z klientem zewnętrznym, praca administracyjno-biurowa, duże obciążenie narządu wzroku związane z pracą przy...
- Miejsce pracy: małopolskie / Kraków
- Opublikowano: 2025-01-21
Warunki pracy Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań - praca biurowa w siedzibie Inspektoratu; - praca poza siedzibą Inspektoratu – prowadzenie postępowań w sprawie pozasądowego...
- Miejsce pracy: małopolskie / Kraków
- Opublikowano: 2025-01-17
Warunki pracy Wysiłek fizyczny, praca w terenie, nietypowe godziny pracy (w tym dyżury i praca w weekendy), krajowe i zagraniczne wyjazdy służbowe. Obsługa organizacyjna i protokolarna oficjalnych delegacji krajowych i...