skip to Main Content

Praca: It service desk technician


Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
It service desk technician
Miejsce pracy: Kraków
Numer: StPr/24/6491
OBOWIĄZKI:
Obsługa zgłoszeń wsparcia technicznego od użytkowników w języku angielskim oraz portugalskim.Diagnozowanie i rozwiazywanie problemów związanych z oprogramowaniem i sprzętem komputerowym.Udzielanie wsparcia zdalnego lub telefonicznego użytkownikom.Tworzenie dokumentacji dotyczącej zgłoszeń i rozwiązań technicznych.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Język: angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Język: portugalski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany


Wymagania inne:

Wykształcenie: minimum średnie. Doświadczenie: minimum 2 lata doświadczenia stanowisku IT o zbliżonym charakterze związanym z techniczną obsługą zgłoszeń.

Miejsce pracy:

Kraków


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 8 000 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie

APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Firma: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
  • Miejsce pracy: małopolskie / Kraków
  • Opublikowano: 2024-10-28

  • Monitorowanie prawidłowego działania systemów informatycznych;przestrzeganie zasad/standardów cyberbezpieczeństwa; podejmowanie szybkich działań w celu rozwiązania problemów technicznych, reagowanie na awarie...