Praca: It service desk technician
Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
It service desk technician
Miejsce pracy: Kraków
Numer: StPr/24/6491
OBOWIĄZKI:
Obsługa zgłoszeń wsparcia technicznego od użytkowników w języku angielskim oraz portugalskim.Diagnozowanie i rozwiazywanie problemów związanych z oprogramowaniem i sprzętem komputerowym.Udzielanie wsparcia zdalnego lub telefonicznego użytkownikom.Tworzenie dokumentacji dotyczącej zgłoszeń i rozwiązań technicznych.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:
Wymagania inne:
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Język: angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Język: portugalski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
Wymagania inne:
Wykształcenie: minimum średnie. Doświadczenie: minimum 2 lata doświadczenia stanowisku IT o zbliżonym charakterze związanym z techniczną obsługą zgłoszeń.
Miejsce pracy:
Rodzaj umowy:
Wynagrodzenie brutto:
Kraków
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:
od 8 000 PLN
KONTAKT:
Źródło oferty pracy: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Zobacz podobne oferty
Firma: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
- Miejsce pracy: małopolskie / Kraków
- Opublikowano: 2024-10-28
Monitorowanie prawidłowego działania systemów informatycznych;przestrzeganie zasad/standardów cyberbezpieczeństwa; podejmowanie szybkich działań w celu rozwiązania problemów technicznych, reagowanie na awarie...