skip to Main Content

Praca: Kelner


Sądecki Urząd Pracy
Kelner
Miejsce pracy: Nowy Sącz
Numer: StPr/25/0203
OBOWIĄZKI:
- szkolenie z zakresu obsługi klienta, noszenie potraw na tacy, przygotowywania napojów,- obsługa klienta,- przyjmowanie zamówień,- obsługa systemu sprzedaży (kasa fiskalna, terminal).Oferta stażu realizowana ze środków EFS +. Skierowana w pierwszej kolejności do:- osób długotrwale bezrobotnych,- osób powyżej 50 r.ż.,- osób z niepełnosprawnościami.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: zasadnicze zawodowe, inne


Wymagania inne:

Miejsce pracy:

Nowy Sącz


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

1 994,40 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Sądecki Urząd Pracy

APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Targu
  • Miejsce pracy: małopolskie / Niedzica
  • Opublikowano: dzisiaj

  • Obsługa kelnerska, wydawanie posiłków, utrzymywanie czystości na salach konsumpcyjnych Wymagania konieczne: Wykształcenie: podstawowe Język: angielski, w mowie - A1 - początkujący, w piśmie - A1 - początkujący...

Firma: Sądecki Urząd Pracy
  • Miejsce pracy: małopolskie / Nowy Sącz
  • Opublikowano: dzisiaj

  • - obsługa klienta,- przyjmowanie zamówień,- kasowanie należności. Wymagania konieczne: Wykształcenie: zasadnicze zawodowe, inne Uprawnienia: Dokładność, sumienność i rzetelność w wykonywaniu obowiązków...

Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Suchej Beskidzkiej
  • Miejsce pracy: małopolskie / Zawoja
  • Opublikowano: wczoraj

  • Obsługa klientów Wymagania konieczne: Zawód: Kelner* (wymagany staż - lata: 0, miesiące: 6) Wykształcenie: brak lub niepełne podstawowe Wymagania inne: Doświadczenie zawodowe: 6 miesięcy.Mile widziane osoby z Ukrainy -...

Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Brzesku
  • Miejsce pracy: małopolskie / Brzesko
  • Opublikowano: wczoraj

  • Obsługa klienta.Pomoc na kuchni - obsługa zmywarko-wyparzarki.Dbanie o stanowisko pracy, dbanie o porządek w miejscu obsługi klienta.Praca w godzinach 10:00- 18:00, od wtorku do soboty Wymagania konieczne: Wykształcenie:...