Praca: Kierownik ds. obsługi klienta
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), inne
Język: hindi (hinduski), w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
Język: angielski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
Wymagania inne:
poziom wykształcenia: wyższe- tytuł inżyniera. Doświadczenie zawodowe: 7 lat ( stanowiska kierownicze ).Umiejętności: Umiejętność zarządzania zespołem. Umiejętności negocjacyjne i analityczne, otwartość na uczenie się nowych rzeczy. Tworzenie raportów. Ukończony kurs lub studia podyplomowe na kierunku Zarządzania.Znajomość języków obcych:. język angielski na poziomie zaawansowanym, co najmniej C1 w mowie i w piśmie; język hindi - na poziomie zaawansowanym, co najmniej C1 w mowie
Kraków
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wynagrodzenie brutto:
od 20 625 PLN
Źródło oferty pracy: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Zobacz podobne oferty
- Miejsce pracy: małopolskie / Kraków
- Opublikowano: 2024-10-30
Zapobiegać "churn" na kontach, które są przypisane do zespołu Customer Retention korzystając z algorytmów ML i silników opartych na regułach, firmy zagrożone rezygnacją będą proaktywnie identyfikowane i tworzone...