skip to Main Content

Praca: Kierownik ds. Sprzedaży Regionalnej


Ogłoszenie numer: 9494086, z dnia 2025-03-01

Klient portalu Praca.pl

 

Kierownik ds. Sprzedaży Regionalnej

Miejsce pracy: Kraków

 

Opis stanowiska

  • Zarządzanie zespołem sprzedaży (rekrutacja, szkolenie, motywowanie).
  • Realizacja strategii i celów sprzedażowych.
  • Negocjacje z kluczowymi klientami.
  • Optymalizacja wyników i raportowanie.
  • Współpraca z innymi działami.

Wymagania

  • Min. 5 lat doświadczenia w zarządzaniu zespołem sprzedaży.
  • Znajomość telekomunikacji, mobile i ICT.
  • Umiejętności liderskie i motywacyjne.
  • Gotowość do pracy w terenie, prawo jazdy kat. B.
  • Dobra organizacja pracy.

Oferujemy

  • Umowę o pracę + system premiowy.
  • Pracę hybrydową.
  • Szkolenia i projekty rozwojowe.
  • Pakiet benefitów (ubezpieczenie, kafeteria, telefon służbowy).
  • Dodatkowe świadczenia (benefit świąteczny, dodatkowy urlop profilaktyczny).
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Firma: PLAY (P4 Sp. z o.o.)
  • Miejsce pracy: małopolskie / Kraków
  • Opublikowano: 2025-02-23

  • Twój zakres obowiązków Zarzadzanie rozproszonym zespołem sprzedaży – około 15 osób Koordynacja i kontrola pracy podległego zespołu oraz udział w rekrutacji, szkoleniu oraz motywowanie pracowników Realizacja...

Firma: Poczta Polska S.A.
  • Miejsce pracy: małopolskie /
  • Opublikowano: 2025-02-18

  • Rodzaj zatrudnienia: kontrakt menedżerski Twoje zadania: monitorowanie działalności mikroregionu przez codzienną pracę w terenie - każdego dnia odwiedzasz jedną z podległych placówek, odpowiedzialność za realizację...

Firma: Diabetyk24 Sp. z o.o.
  • Miejsce pracy: małopolskie / Kraków
  • Opublikowano: 2025-02-10

  • Stały nadzór nad pracą sieci sklepów medycznych Diabetyk24 oraz zapewnienie ciągłości funkcjonowania sklepów w następujących miastach: Katowice, Zabrze, Kraków, Wrocław, Rzeszów. Nadzór nad jakością pracy...