Praca: Konsultant ds. obsługi klienta z językiem hiszpańskim w sektorze motoryzacyjnym
Ogłoszenie numer: 9466834, z dnia 2025-02-07
Klient portalu Praca.pl
Konsultant ds. obsługi klienta z językiem hiszpańskim w sektorze motoryzacyjnym
Miejsce pracy: Kraków
Opis stanowiska
- Profesjonalna obsługa klientów za pomocą telefonu, czatu oraz e-maila.
- Rejestrowanie i monitorowanie interakcji w systemie CRM.
- Współpraca zespołowa w celu podnoszenia jakości obsługi.
- Informowanie klientów o promocjach i usługach firmy.
- Rozwiązywanie problemów związanych z produktami oraz technologiami cyfrowymi.
Wymagania
- Biegła znajomość języka hiszpańskiego (C1) oraz dobra znajomość języka angielskiego (B2).
- Umiejętność pracy pod presją, analityczne myślenie oraz kreatywne podejście do problemów.
- Gotowość do nauki i adaptacji do nowych technologii.
- Doświadczenie w obsłudze klienta w segmencie premium.
- Znajomość systemów CRM oraz pasja do motoryzacji.
Oferujemy
- Pracę zdalną z możliwością rozwoju kariery.
- Atrakcyjny pakiet świadczeń, w tym prywatną opiekę medyczną i ubezpieczenie na życie.
- Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, szkolenia oraz perspektywy rozwoju zawodowego.
- Wydarzenia integracyjne oraz wsparcie ze strony lidera zespołu.
Zobacz podobne oferty
- Miejsce pracy: małopolskie / Kraków
- Opublikowano: dzisiaj
Odpowiadanie klientom przez telefon, czat i e-mail, bo to właśnie dzięki Tobie nasi klienci będą zadowoleni i dobrze poinformowani. Obserwowanie każdej interakcji, rozwiązania i działania w naszym systemie CRM, aby nic...
- Miejsce pracy: małopolskie / Kraków
- Opublikowano: dzisiaj
Obsługa zapytań klientów za pośrednictwem telefonu, czatu i e-maila, z profesjonalizmem i entuzjazmem. Dokładne dokumentowanie interakcji z klientami, rozwiązań i działań w systemie CRM. Współpraca z zespołem w celu...
- Miejsce pracy: małopolskie / Kraków
- Opublikowano: wczoraj
Profesjonalna obsługa klientów przez telefon, czat i e-mail. Dokumentowanie interakcji w systemie CRM. Praca zespołowa nad poprawą jakości obsługi. Utrzymywanie wiedzy o produktach i usługach. Rozwiązywanie problemów z...
- Miejsce pracy: małopolskie / Kraków
- Opublikowano: 2025-03-07
Zakres zadań: Zapewnienie wsparcia klientom w języku włoskim przez telefon, e-mail i chat. Doradztwo w zakresie rezerwacji, biletów i promocji. Rozwiązywanie problemów klientów. Zarządzanie reklamacjami. Budowanie...