Praca: Młodszy specjalista / Młodsza specjalistka ds. obsługi klienta
- obsługa telefoniczna i mailowa Klientów biznesowych oraz indywidualnych
- doradztwo sprzętu elektronicznego
- przygotowywanie ofert cenowych
- utrzymywanie pozytywnych relacji z Klientami
- kontrola poprawności zamówień
- zainteresowanie nowymi technologiami, elektroniką, majsterkowaniem - warunek konieczny
- doświadczenie w obsłudze klienta
- stabilną pracę biurową w godzinach 8-16; 9-17
- atrakcyjny system premiowy
- kompleksowe wdrożenie przygotowujące do pracy na stanowisku
- możliwość podnoszenia swoich kompetencji i wiedzy z zakresu obsługi klienta
- zdrową atmosferę pracy
- wiele pozytywnych aspektów z pracy w dużej, międzynarodowej firmie
Zobacz podobne oferty
- Miejsce pracy: małopolskie / Kraków
- Opublikowano: wczoraj
What the day will look like Administering mailboxes, Document Management System, and responding to queries from stakeholders, and members of the plan withing agreed time. Managing, updating websites and mobile apps & ensuring...
- Miejsce pracy: małopolskie / Kraków
- Opublikowano: 2024-12-25
What the day will look like As a member of our team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by organizing, validating, and verifying the data as well as interacting...
- Miejsce pracy: małopolskie / Kraków, Prądnik Czerwony
- Opublikowano: 2024-12-22
Twój zakres obowiązków: Obsługa telefoniczna i mailowa niemieckojęzycznych klientów biznesowych i indywidualnych Pomoc w rozwiązywaniu problemów związanych z zamówieniami Przygotowywanie ofert cenowych na zapytanie ze...
- Miejsce pracy: małopolskie / Kraków
- Opublikowano: 2024-12-21
Zadaniem pracowników na stanowisku A2 w dziale AMS jest współpraca z podmiotami zewnętrznymi – Menadżerami Inwestycyjnymi (Investment Managers) zarządzającymi funduszami klientów oraz wewnętrznymi zespołami w State...