skip to Main Content

Praca: Pracownik biurowy - doradca techniczno-handlowy


Powiatowy Urząd Pracy w Wadowicach
Pracownik biurowy - doradca techniczno-handlowy
Miejsce pracy: Gierałtowice (pow. wadowicki, gm. Wieprz), Gierałtowice
Numer: StPr/24/1460
OBOWIĄZKI:
przyjmowanie zapytań od klientów, sporządzanie ofert w programch kalkulacyjnych, prowadzenie negocjacji cenowych z klientami.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Uprawnienia: Prawo jazdy kat. B


Wymagania inne:

Miejsce pracy:

Gierałtowice


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 4 300 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Wadowicach

APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Firma: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
  • Miejsce pracy: małopolskie / Kraków
  • Opublikowano: wczoraj

  • Wykonywanie prac biurowych oraz kontakt z klientami francuskojęzycznymi. Wymagania konieczne: Wykształcenie: brak lub niepełne podstawowe Język: francuski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 -...

Firma: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
  • Miejsce pracy: małopolskie / Kraków
  • Opublikowano: 2024-12-19

  • Pomoc w prowadzeniu dokumentacji kandydatów hiszpańskojęzycznych, głównie z Ameryki Południowej.Zapewnienie wsparcia procesów rekrutacyjnego. Tłumaczenia dokumentów. Prowadzenie i aktualizowanie CRM systemu w celu...

Firma: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
  • Miejsce pracy: małopolskie / Kraków
  • Opublikowano: 2024-12-19

  • Pomoc w prowadzeniu dokumentacji kandydatów hiszpańskojęzycznych, głównie z Ameryki PołudniowejZapewnienie wsparcia procesów rekrutacyjnego. Tłumaczenia dokumentów. Prowadzenie i aktualizowanie CRM systemu w celu...

Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Chrzanowie
  • Miejsce pracy: małopolskie / Chrzanów
  • Opublikowano: 2024-12-19

  • 1. Przejście instruktażu szkoleniowego z zakresu BHP i ppoż., zapoznianie z programem stażu i omówienie zakresu zadań zawodowych wykonywanych przez stażystę, zapoznanie z regulaminem biura oraz specyfiką pracy2....