skip to Main Content

Praca: Pracownik biurowy


Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Targu
Pracownik biurowy
Miejsce pracy: Nowy Targ
Numer: StPr/24/0857
OBOWIĄZKI:
promocja i marketing działalności firmy w szczególności na rynkach krajów arabskich
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Język: angielski, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
Język: arabski, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
Uprawnienia: umiejętności sprzedażowe i marketingowe


Wymagania inne:

Miejsce pracy:

Nowy Targ


Rodzaj umowy:

Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług


Wynagrodzenie brutto:

od 28,1 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Targu

APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Firma: Powiatowy Urząd Pracy dla Powiatu Nowosądeckiego
  • Miejsce pracy: małopolskie / Barcice
  • Opublikowano: wczoraj

  • Zlecone prace biurowe w firmie budowlanej. Praca w Barcicach w godz. 8.00-16.00 Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat) Wymagania dodatkowe: Uprawnienia: Prawo jazdy kat. B Wymagania inne: mile widziane...

Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Wadowicach
  • Miejsce pracy: małopolskie / Andrychów
  • Opublikowano: 2024-11-21

  • przyjmowanie i wysyłanie korespondencji, przygotowywanie dokumentów, archiwizowanie dokumentów, obługa telefonów Wymagania konieczne: Wykształcenie: gimnazjalne Wymagania inne:

Firma: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
  • Miejsce pracy: małopolskie / Kraków
  • Opublikowano: 2024-11-21

  • Zakładanie kont na aplikacjach bolt, uber oraz freenow dla nowych pracowników. Rozwiązywanie bieżących problemów pracowników związanych z aplikacjami. Wystawianie ogłoszeń z ofertami pracy na portalach polskich jak i...

Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Gorlicach
  • Miejsce pracy: małopolskie / Gorlice
  • Opublikowano: 2024-11-20

  • Sporządzanie oraz prowadzenie korespondencji biurowej, m.in. sporządzanie różnego rodzaju pism (w tym pism urzędowych); kompletowanie dokumentów; obsługiwanie programów oraz urządzeń biurowych (faksu, kserokopiarki,...