skip to Main Content

Praca: Pracownik biurowy


Powiatowy Urząd Pracy w Wieliczce
Pracownik biurowy
Miejsce pracy: Wieliczka
Numer: StPr/25/0180
OBOWIĄZKI:
Zakres prac zgodnie z Wydziałami:1. Wydział Architektury i Budownictwa: Zaznajomienie się ze strukturą organizacyjną starostwa, zapoznanie się z zakresem czynności wykonywanych w wydziale, pomoc w wykonywaniu podstawowych czynności administracyjnych, pomoc przy rejestrowaniu wniosków o pozwolenie na budowę, zgłoszenie, pomoc w zakresie obsługi korespondencji wydziału, pomoc przy archiwizacji dokumentacji zgromadzonej w wydziale, pomoc przy przekazywaniu dokumentacji do PINB, Wojewody Małopolskiego i innych instytucji -wg potrzeb.2.Wydział Komunikacji i Transportu: Zapoznanie się z ustawą o samorządzie powiatowym, ustawą, prawo o ruchu drogowym, ustawą o kierujących pojazdami, ustawą kodeks postępowania administracyjnego, ze strukturą Starostwa, regulaminem organizacyjnym i z kompetencjami poszczególnych wydziałów, zapoznanie się z procedurami obiegu dokumentów dot. procedur rejestracji pojazdów, wydawanie uprawnień, udział w szkoleniach wewnętrznych dot. procedur z zakresu rejestracji pojazdów, wydawania uprawnień, przygotowanie korespondencji wydziału do wysyłki, zakładanie akt pojazdów, kierowców i ich archiwizacja, sporządzanie protokołów likwidacji tablic rejestracyjnych, przygotowanie niezbędnych formularzy i wniosków w celu załatwienia spraw w Wydziale Komunikacji dla zainteresowanych, obsługa urządzeń biurowych, archiwizacja dokumentów dotyczących postępowań w zakresie rejestracji pojazdów, wydawania uprawnień, zapoznanie się z funkcjonowaniem systemu elektronicznego CEPiK, sporządzanie w programie komputerowym Excel zleconych sprawozdań i wykresów.3. Biuro Promocji: Zapoznanie się z organizacją i funkcjonowaniem Biura Promocji Powiatu Wielickiego, archiwizacja akt, wsparcie działań promocyjnych i marketingowych, pomoc w przygotowaniu materiałów promocyjnych (ulotki, broszury, plakaty), tworzenie i aktualizacja treści na stronę internetową powiatu oraz media społecznościowe, redagowanie krótkich tekstów informacyjnych i promocyjnych, wsparcie w organizacji wydarzeń, obsługa, w tym kontakt z uczestnikami i gośćmi, komunikacja i współpraca z mediami, przygotowanie informacji prasowych i newsletterów, monitorowanie mediów pod kątem wzmianek o powiecie, wsparcie administracyjne i organizacyjne, pomoc w prowadzeniu korespondencji biurowej, obsługa korespondencji mailowej i telefonicznej, wyszukiwanie inspiracji i dobrych praktyk w oparciu o inne samorządy, wsparcie Wydziału Organizacyjnego i Biura Rady.4. Biuro Prawne: Wykonywanie czynności administracyjnych związanych z bieżącym funkcjonowaniem Biura Prawnego (rejestrowanie spraw, kompletowanie akt sprawy, przygotowywanie przesyłek do nadania redagowanie projektów pism, analiza obowiązujących przepisów prawa, w tym orzecznictwa, odbieranie telefonów oraz przekazywanie informacji). Wykonywanie czynności administracyjnych związanych z bieżącym funkcjonowaniem Biura Rzecznika Konsumentów (rejestrowanie spraw, kompletowanie akt sprawy, przygotowywanie przesyłek do nadania), redagowanie według wytycznych opiekuna, a czasem także samodzielnie projektów wystąpień do przedsiębiorców, uczestnictwo w przyjmowaniu stron (osobiście i telefonicznie) w tym sporządzanie notatek służbowych, uczestnictwo w konsumenckich wizjach lokalnych w tym tworzenie protokołów.5. Wydział Finansowo-Księgowy: Prowadzenia obsługi finansowo-księgowej Starostwa, prowadzenie ewidencji dochodów Starostwa oraz windykacji należności, ewidencja księgowa dochodów Starostwa, zgodnie z Zakładowym Planem Kont metodą komputerową przy zastosowaniu aktualnego programu księgowego, sprawdzanie prawidłowości dokonywanych operacji księgowych - porównywanie zapisów na kontach analitycznych z zapisami na kontach według podziału klasyfikacji budżetowej oraz uzgadnianie obrotów i sald kont. Odprowadzanie dochodów Starostwa Powiatowego na rachunek Organu, sporządzanie miesięcznych zestawień obrotów i sald, ewidencja planu i zmian w planie dochodów Starostwa Powiatowego.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące


Wymagania inne:

mile widziane wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów, w zależności od wydziału kierunek: administracja, transport, budownictwo, architektura, ekonomiczne, prawo, jeżeli osoba ukończyła kursy lub szkolenia związane z marketingiem, PR, mediami, grafiką może przedstawić próbki swoich prac, portfolio, jeśli ukończyła kursy lub szkolenia związane z sektorem finansów publicznych może przedstawić certyfikaty

Miejsce pracy:

Wieliczka


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

1 994,40 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Wieliczce

APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Miechowie
  • Miejsce pracy: małopolskie / Miechów
  • Opublikowano: wczoraj

  • prace biurowe, czynności w archiwum Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania inne:

Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowie
  • Miejsce pracy: małopolskie / Ciężkowice
  • Opublikowano: wczoraj

  • Obsługa sekretariatu:1. Przyjmowanie i podział korespondencji:- rejestrowanie pism wychodzących i przychodzących zgodnie z instrukcją kancelaryjną,- wpisanie pism do książki nadawczej lub do dziennika...

Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Myślenicach
  • Miejsce pracy: małopolskie / Myślenice
  • Opublikowano: wczoraj

  • Przyjmowanie klientów i udzielanie im podstawowych informacji, obsługa centrali telefonicznej, prowadzenie korespondencji firmy, obsługa urządzeń biurowych, przygotowanie dokumentów do wysyłki towarów, skanowanie faktur...

Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Olkuszu
  • Miejsce pracy: małopolskie / Bolesław
  • Opublikowano: wczoraj

  • Przygotowywanie oferty handlowej, prowadzenie obsługi klienta w zakresie sprzedazy art. przemysłowych.Obsługa programów komputerowych( MS Excel, MS Word, Subiekt) Wymagania konieczne: Uprawnienia: obsługa komputera...