skip to Main Content

Praca: Pracownik ds. obsługi klienta z językiem niemieckim luksusowej marki


Pracownik ds. obsługi klienta z językiem niemieckim luksusowej marki
Miejsce pracy: Kraków
Zadania:
  • Odpowiadanie klientom przez telefon, czat i e-mail, bo to właśnie dzięki Tobie nasi klienci będą zadowoleni i dobrze poinformowani.
  • Obserwowanie każdej interakcji, rozwiązania i działania w naszym systemie CRM, aby nic nie umknęło Twojej uwadze.
  • Wykrywanie problemów i oferowanie rozwiązań przy użyciu różnych narzędzi.
  • Współpraca z zespołem, ponieważ sukces zależy od pracy zespołowej
  • Okazywanie entuzjazmu i wsparcia w każdej rozmowie, aby każdy klient czuł, że rozmawia z kimś, komu naprawdę zależy  :)
  • Wykorzystywanie wiedzy i umiejętności do rozwiązywania problemów.
Wymagania:
  • Chęć rozwoju w obsłudze klienta.
  • Zamiłowanie do IT i narzędzi technicznych będzie dodatkowym atutem! Jeśli lubisz rozwiązywać problemy techniczne, pokochasz tę rolę.
  • Silne umiejętności komunikacyjne pozwalające na rozmowę w języku niemieckim na poziomie co najmniej C1 oraz w języku angielskim na poziomie B2.
  • Dbałość o szczegóły i koncentracja na znajdowaniu rozwiązań.
  • Chęć ciągłego uczenia się i poznawania nowych narzędzi, technologii i procesów.
Mile widziane
  • Doświadczenie w pracy z klientami z branży premium lub markami luksusowymi
  • Zainteresowanie najnowszymi technologiami.
  • Znajomość systemów CRM.
Oferujemy:
  • Wsparcie uznanej luksusowej marki znanej z dbałości o jakość, innowacyjność i zadowolenie klientów.
  • Praca zdalna z domu
  • Kompleksowy pakiet benefitów, w tym system świadczeń (MyBenefit), prywatna opieka medyczna i ubezpieczenie na życie.
  • Stabilne zatrudnienie w pełnym wymiarze godzin na podstawie umowy o pracę
  • W pełni płatne szkolenia zapewniające pełne przygotowanie do interakcji z klientami oraz możliwość ciągłego doskonalenia umiejętności.
  • Imprezy integracyjne wspierające środowisko pracy oparte na współpracy.
  • Wsparcie lidera zespołu na każdym etapie współpracy.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Firma: Klient portalu Praca.pl
  • Miejsce pracy: małopolskie / Kraków
  • Opublikowano: 2025-01-28

  • Obsługa klienta Volkswagen Group, w tym kontakt telefoniczny, czat i e-mail. Rozwiązywanie problemów klientów z wykorzystaniem wiedzy o produktach motoryzacyjnych i narzędziach cyfrowych. Dokumentacja interakcji z...

Firma: Klient portalu Praca.pl
  • Miejsce pracy: małopolskie / Kraków
  • Opublikowano: 2025-01-28

  • Obsługa zapytań klientów przez telefon, czat i e-mail. Dokumentacja interakcji w systemie CRM. Utrzymanie wiedzy o produktach, usługach i procedurach. Współpraca z zespołem w celu poprawy jakości obsługi. Proaktywne...

Firma: Klient portalu Praca.pl
  • Miejsce pracy: małopolskie / Kraków
  • Opublikowano: 2025-01-28

  • Profesjonalna obsługa klientów przez telefon, czat i e-mail. Dokumentowanie interakcji w systemie CRM. Praca zespołowa nad poprawą jakości obsługi. Utrzymywanie wiedzy o produktach i usługach. Rozwiązywanie problemów z...

Firma: Concentrix
  • Miejsce pracy: małopolskie / Kraków
  • Opublikowano: 2025-01-27

  • Responding to customer inquiries via phone, chat, and email, representing Volkswagen Group with professionalism and enthusiasm. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in...