skip to Main Content

Praca: Pracownik ds. Obsługi Klientów Obcojęzycznych z językiem czeskim


Ogłoszenie numer: 9488386, z dnia 2025-02-27

Klient portalu Praca.pl

Pracownik ds. Obsługi Klientów Obcojęzycznych z językiem czeskim

Miejsce pracy: Chrzanów

 

Opis stanowiska

  • Wprowadzanie zamówień do systemu
  • Realizacja zamówień oraz wprowadzanie aktualizacji
  • Wsparcie doradców handlowo-technicznych
  • Kontakt telefoniczny i mailowy z klientami w języku czeskim

Wymagania

  • Doświadczenie w pracy z obsługa klienta
  • Znajomość języka czeskiego lub słowackiego

Oferujemy

  • Umowę o pracę
  • Możliwość rozwoju zawodowego
  • Opiekę medyczną
  • Dofinansowanie do karty Multisport
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Firma: Armatis Polska
  • Miejsce pracy: małopolskie / Kraków
  • Opublikowano: dzisiaj

  • Wymagania: Znajomość języka włoskiego na poziomie B2 – umożliwiająca swobodną komunikację w codziennej pracy. Gotowość do nauki i rozwoju – doświadczenie w obsłudze klienta nie jest wymagane, wszystkiego Cię...

Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Olkuszu
  • Miejsce pracy: małopolskie / Wolbrom
  • Opublikowano: wczoraj

  • Obsługa klienta oraz urządzeń biurowych, pomoc w organizacji wydarzeń Wymagania dodatkowe: Wykształcenie: podstawowe Wymagania inne: Umiejętność obsługi komputera lub chęć nauczenia się obsługi komputera i...

Firma: Praca.pl
  • Miejsce pracy: małopolskie / Kraków
  • Opublikowano: wczoraj

  • Opis stanowiska: Obsługa klientów w języku włoskim przez telefon, e-mail i czat. Doradztwo w zakresie rezerwacji i promocji. Rozwiązywanie problemów klientów. Efektywne zarządzanie reklamacjami. Budowanie pozytywnego...

Firma: MPiPS - PGP
  • Miejsce pracy: małopolskie / Kraków
  • Opublikowano: 2025-03-11

  • 1. Komunikacja z klientami - ofertowanie, obsługa marketingowa, 2. Rozwiązywanie problemów klientów 3. Zarządzaniezapytaniami klientów 4. Kierowanie klientów do odpowiednich działów 5. Obsługa systemu rosnącej...