Praca: Pracownik Działu Kas i Obsługi Klienta
Pracownik Działu Kas i Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Kraków, Zakopiańska
Jesteśmy innowacyjną firmą z branży handlu hurtowego, należącą do Grupy METRO. Działając wspólnie w globalnej sieci MAKRO/METRO Cash&Carry, zapewniamy najwyższej jakości towary oraz kompleksowe rozwiązania biznesowe 21 milionom naszych klientów w 25 krajach na całym świecie. Jeśli podobnie jak my masz naturę przedsiębiorcy, jesteś otwarty na nowe wyzwania i lubisz się uczyć dołącz do naszego Zespołu!
Opis stanowiska:
- Profesjonalna obsługa klientów na stanowiskach kasowych i w punkcie obsługi klienta.
- Prawidłowe naliczanie i pobieranie należności za zakupione towary.
- Prawidłowe sporządzanie dokumentacji sprzedaży i rozliczania utargu.
- Stosowanie się do wymagań firmy w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy.
- Rejestracja i obsługa reklamacji klientów.
- Rejestrowanie klientów i wydawanie kart MAKRO.
Nasze oczekiwania:
- Entuzjazm i zaangażowanie podczas codziennej pracy z klientem.
- Wykształcenie minimum zawodowe.
- Mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku.
- Dyspozycyjność (praca zmianowa również w porze nocnej i w weekendy).
- Dokładność i rzetelność.
- Mile widziana aktualna książeczka Sanepidu.
Mamy Ci do zaoferowania:
- Przyjazną i nieformalną atmosferę pracy.
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę.
- Wynagrodzenie zawsze na czas.
- Rozwój i podnoszenie kwalifikacji zawodowych.
- Nauka języka obcego – angielski, niemiecki, hiszpański na platformie e-Tutor.
- Pakiet prywatnej opieki medycznej.
- Grupowe ubezpieczenie na preferencyjnych warunkach.
- Zniżki na zakupy w MAKRO.
- Okazjonalne bony towarowe.
- Dofinansowanie do posiłków.
- Karty sportowo-rekreacyjne (Multisport Plus).
- Parking pracowniczy.
- Dofinansowanie do wypoczynku.
- Nagrody za polecenia pracowników.
MAKRO Cash & Carry to międzynarodowa firma działająca w branży handlu hurtowego w 30 lokalizacjach w całym kraju.