Praca: Pracownik regionalnego działu wsparcia klienta
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Język: hiszpański, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
Język: angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Uprawnienia: dokładność, systematyczność, cierpliwość, praca w zespole,komunikatywność
Wymagania inne:
Wysoka zdolność do coachingu, edukacji i pozytywnego wpływania na członków, doskonałe umiejętności interpersonalne, wniesienie pozytywnego wkładu do zespołu, klientów wewnętrznych i członków, szybkie uczenie się z doświadczeniem w zarządzaniu zmianą.
Kraków
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wynagrodzenie brutto:
od 6 934 PLN
Źródło oferty pracy: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Zobacz podobne oferty
- Miejsce pracy: małopolskie / Kraków
- Opublikowano: dzisiaj
Główne obowiązki: Komunikacja z klientami za pośrednictwem telefonu i poczty elektronicznej; Odpowiadanie na zapytania i wnioski użytkowników oraz omawianie poszczególnych przypadków Prowadzenie bieżących spraw...
- Miejsce pracy: małopolskie / Kraków
- Opublikowano: 2025-02-02
Weryfikacja i aktualizacja dokumentacji ubezpieczeniowej; eliminacja nieścisłości. Analiza danych i składanie rekomendacji opartych na analizie. Zapewnienie dokładności informacji dostarczanych przez dostawców....
- Miejsce pracy: małopolskie / Kraków
- Opublikowano: 2025-01-31
What the day will look like: Upon collection and reconciliation of insurance documentation, identifying and resolving inconsistencies. Making analytical recommendations and interpretations of received data. Ensuring data...
- Miejsce pracy: małopolskie / Andrychów
- Opublikowano: 2025-01-31
Co będziesz robić? Budować i utrzymywać trwałe relacje z Klientami z całej Europy. Uczestniczyć w szkoleniach z najlepszych praktyk obsługi Klienta. Rozwijać umiejętności aktywnej sprzedaży i negocjacji....