Praca: Pracownik wsparcia informatycznego (help desk)
Wykształcenie: brak lub niepełne podstawowe
Język: angielski, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
Wymagania inne:
minimum 1 rok doświadczenia na stanowisku " Inżynier Systemowy", uczenie sie i stały rozwój, doświadczenie w pracy w zespole, analityczne myślenie, znajomość sieci korporacyjnych ( przewodowych i bezprzewodowych), sieci ISP, sieci OT - z biegłością w obsłudze urządzeń Cisco, Juniper, HPE/Aruba oraz Huawei, znajomość architektury sieci mobilnych 5G, 4G i 3G, znajomość języków programowania: Python, Java oraz C, umiejętność automatyzacji sieci za pomocą Netmiko, znajomość systemów operacyjnych, w tym Windows, Windows Servers, Apple Ios, MACos, Linux oraz BSD, doświadczenie w okablowaniu strukturalnym, wirtualizacji i chmurze obliczeniowej
Kraków
Rodzaj umowy:
Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług
Wynagrodzenie brutto:
od 120,00 PLN
Źródło oferty pracy: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie