skip to Main Content

Praca: Pracownik wsparcia informatycznego (help desk)


Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Pracownik wsparcia informatycznego (help desk)
Miejsce pracy: Kraków
Numer: StPr/25/0655
OBOWIĄZKI:
monitorowanie prawidłowego działania systemów informatycznych; przestrzeganie zasad/standardów cyberbezpieczeństwa; podejmowanie szybkich działań w celu rozwiązania problemów technicznych; reagowanie na awarie systemów/aplikacji; Udzielanie pomocy w zarządzaniu i administrowaniu oprogramowaniem komputerowym; Wspieranie zespołów w diagnozowaniu i rozwiązywaniu problemów sprzętowo-programowych; Nadzorowanie infrastruktury teleinformatycznej w firmie. Wymiar czasu pracy : 5 h/ miesiąc, miejsce wykonywania pracy : siedziba pracodawcy + inne miejsca wskazane przez pracodawcę, w tym praca zdalna.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: brak lub niepełne podstawowe
Język: angielski, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły


Wymagania inne:

minimum 1 rok doświadczenia na stanowisku " Inżynier Systemowy", uczenie sie i stały rozwój, doświadczenie w pracy w zespole, analityczne myślenie, znajomość sieci korporacyjnych ( przewodowych i bezprzewodowych), sieci ISP, sieci OT - z biegłością w obsłudze urządzeń Cisco, Juniper, HPE/Aruba oraz Huawei, znajomość architektury sieci mobilnych 5G, 4G i 3G, znajomość języków programowania: Python, Java oraz C, umiejętność automatyzacji sieci za pomocą Netmiko, znajomość systemów operacyjnych, w tym Windows, Windows Servers, Apple Ios, MACos, Linux oraz BSD, doświadczenie w okablowaniu strukturalnym, wirtualizacji i chmurze obliczeniowej

Miejsce pracy:

Kraków


Rodzaj umowy:

Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług


Wynagrodzenie brutto:

od 120,00 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie

APLIKUJ TERAZ