skip to Main Content

Praca: Referent do spraw księgowości


Powiatowy Urząd Pracy w Wieliczce
Referent do spraw księgowości
Miejsce pracy: Kraków
Numer: StPr/24/0947
OBOWIĄZKI:
Księgowanie dokumentacji, podatkowa księga przychodów i rozchodów, deklaracje ZUS.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące


Wymagania inne:

wykształcenie średnie, mile widziane ekonomiczne, mile widziana znajomość programu Optima i Płatnik, komunikatywność, współpraca w zespole

Miejsce pracy:

Kraków


Rodzaj umowy:

Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług


Wynagrodzenie brutto:

od 4 700 do 5 000 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Wieliczce

APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Firma: Izba Administracji Skarbowej w Krakowie
  • Miejsce pracy: małopolskie / Kraków
  • Opublikowano: 2024-12-23

  • Warunki pracy - praca administracyjno-biurowa, siedząca, wymagająca wymuszonej pozycji, - praca przy monitorze powyżej 4 godzin dziennie, wymagająca koncentracji i dokładności, - na stanowisku występuje oświetlenie...

Firma: Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Nowym Targu
  • Miejsce pracy: małopolskie / Nowy Targ
  • Opublikowano: 2024-12-22

  • Warunki pracy Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań praca od poniedziałku do piątku w godz. 10:00 do 14:00 w razie konieczności czynności poza godzinami pracy. praca w siedzibie...

Firma: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
  • Miejsce pracy: małopolskie / Kraków
  • Opublikowano: 2024-12-16

  • pisanie umów o pracęprowadzenie zakładanie kart osobowychkompletowanie i archiwizowanie dokumentówpraca w programie Symfonia ( kadry,płace)tworzenie analiz i baz w programie Excel , Symfoniawprowadzanie danych...

Firma: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
  • Miejsce pracy: małopolskie / Kraków
  • Opublikowano: 2024-12-14

  • wprowadzanie danych do systemów informatycznychprzygotowanie akt do archiwizacji Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: osługa komputera Wymagania inne: