skip to Main Content

Praca: Referent do spraw księgowości


Powiatowy Urząd Pracy w Wieliczce
Referent do spraw księgowości
Miejsce pracy: Kraków
Numer: StPr/24/0947
OBOWIĄZKI:
Księgowanie dokumentacji, podatkowa księga przychodów i rozchodów, deklaracje ZUS.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące


Wymagania inne:

wykształcenie średnie, mile widziane ekonomiczne, mile widziana znajomość programu Optima i Płatnik, komunikatywność, współpraca w zespole

Miejsce pracy:

Kraków


Rodzaj umowy:

Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług


Wynagrodzenie brutto:

od 4 700 do 5 000 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Wieliczce

APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Firma: Izba Administracji Skarbowej w Krakowie
  • Miejsce pracy: małopolskie / Chrzanów
  • Opublikowano: 2025-01-17

  • Warunki pracy praca administracyjno-biurowa, siedząca, wymagająca wymuszonej pozycji, praca przy monitorze powyżej 4 godzin dziennie, wymagająca koncentracji i dokładności, obsługa klienta zewnętrznego oraz obsługa...

Firma: Izba Administracji Skarbowej w Krakowie
  • Miejsce pracy: małopolskie / Kraków
  • Opublikowano: 2025-01-14

  • Warunki pracy praca administracyjno-biurowa, siedząca, wymagająca wymuszonej pozycji, praca przy monitorze powyżej 4 godzin dziennie, wymagająca koncentracji i dokładności, obsługa klienta zewnętrznego oraz obsługa...

Firma: Izba Administracji Skarbowej w Krakowie
  • Miejsce pracy: małopolskie / Kraków
  • Opublikowano: 2025-01-14

  • Warunki pracy praca administracyjno-biurowa, siedząca, wymagająca wymuszonej pozycji, praca przy monitorze powyżej 4 godzin dziennie, wymagająca koncentracji i dokładności, obsługa klienta zewnętrznego oraz obsługa...

Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Wieliczce
  • Miejsce pracy: małopolskie / Kraków
  • Opublikowano: 2025-01-02

  • Księgowanie dokumentacji, podatkowa księga przychodów i rozchodów, deklaracje ZUS. Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania inne: wykształcenie średnie, mile widziane ekonomiczne, mile...