Praca: Referent ds. administracyjno-finansowych
Urząd Dozoru Technicznego jest państwową osobą prawną działającą w obszarze bezpieczeństwa urządzeń technicznych. Dołączenie do grona pracowników UDT to możliwość współpracy z ekspertami technicznymi, a także kontakt z najnowocześniejszą technologią wdrażaną w przemyśle. Rozwój gospodarki i związany z nim przyrost liczby oraz rodzajów urządzeń podlegających dozorowi stymulują rozwój kompetencji, umiejętności i stałą aktualizację wiedzy. Pracownicy UDT mają tym samym szerokie możliwości rozwoju w wielu obszarach dotyczących zarówno działalności inspekcyjnej, audytorskiej, jak i szkoleniowej.
Obecnie do Oddziału UDT w Krakowie poszukujemy osoby na stanowisko:
- Obsługa administracyjna przydzielonej grupy Inspektorów.
- Wprowadzanie zmian do systemów informatycznych UDT na podstawie wniosków klientów.
- Obsługa osobista oraz telefoniczna klientów w zakresie realizowanych zadań.
- Archiwizacja dokumentacji wytworzonej i otrzymanej przez Oddział UDT w Krakowie.
- Wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: administracja, ekonomia.
- Doświadczenie zawodowe w obsłudze klienta oraz realizacji prac biurowych.
- Znajomość j. angielskiego.
- Umiejętność obsługi pakietu MS Office, biegłej obsługi komputera.
- Umiejętność redagowania korespondencji.
- Samoorganizacja, precyzyjność, samodzielność, otwartość na zmiany.
- Komunikatywność, elastyczność, asertywność, współpraca w zespole.
- Myślenie analityczne, odporność na stres, ekspresja w mowie i piśmie.
- Umowę o pracę.
- Pracę w nowoczesnej, dużej i ugruntowanej na rynku organizacji.
- Szeroki pakiet benefitów.
Zobacz podobne oferty
- Miejsce pracy: małopolskie / Bukowno
- Opublikowano: dzisiaj
Zakres obowiązków: Obsługa dokumentów związanych ze sprzedażą towarów, wysyłkami, magazynem Organizowanie sprawnej pracy biura oraz działania administracyjne Skanowanie dokumentów do wysyłek i archiwizacja w chmurze...
- Miejsce pracy: małopolskie / Nowy Sącz
- Opublikowano: 2025-03-12
Staż w Dziale Podatków Majątkowych i Sektorowych Urzędu Skarbowego w Nowym Sączu.1. Przeszkolenie z zakresu bhp i p.poż,2. Zapoznanie się ze strukturą organizacyjną i Regulaminem pracy Urzędu .3. Zadania...
- Miejsce pracy: małopolskie / Nowy Sącz
- Opublikowano: 2025-03-12
Staż w Drugim Referacie Spraw Wierzycielskich Urzędu Skarbowego w Nowym Sączu.Szkolenie z zakresu BHP i p. poż.Zapoznanie się ze strukturą organizacyjną i regulaminem Urzędu.Stosowanie przepisów prawa oraz zapoznanie...
- Miejsce pracy: małopolskie / Nowy Sącz
- Opublikowano: 2025-03-12
Staż w Pierwszym Referacie Spraw Wierzycielskich Urzędu Skarbowego w Nowym Sączu.Szkolenie z zakresu BHP i p. poż.Zapoznanie się ze strukturą organizacyjną i regulaminem Urzędu.Zadania zawodowe:Stosowanie przepisów...