Praca: Referent prawno-administracyjny
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), prawnicze
Wymagania inne:
Wymagania niezbędne:1. Wykształcenie wyższe w rozumieniu ustawy z dnia 20 lipca 2018r. prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (Dz. U. 2024.0.1571) na kierunku administracja lub prawo. 2. Obywatelstwo polskie lub obywatele Unii Europejskiej oraz obywatele innych państw, jeżeli posiadają znajomość języka polskiego,3. Minimum 3 letni staż pracy w administracji publicznej.4. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,5. Niekaralność - pracownikiem samorządowym zatrudnionym na stanowisku urzędniczym może być osoba, która nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;6. Nieposzlakowana opinia,7. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym,8. Dobra znajomość następujących aktów prawnych:- ustawa z dnia 08.03.1990 r. o samorządzie gminnym (tj. Dz.U. z 2024 poz.1465 ze zm.),- ustawa z dnia 21.11.2008 r. o pracownikach samorządowych, (tj. Dz.U. z 2024 poz.1135)- ustawa z dnia 14.06.1960 r. kodeks postępowania administracyjnego (tj. Dz.U. z 2024 poz. 572)- ustawa z dnia 23.04.1964 r. kodeks cywilny (tj. Dz.U. z 2024 r., poz.1061 ze zm.)- ustawa z dnia 17.11.1964 r. kodeks postępowania cywilnego (tj. Dz.U. z 2024 poz.1568 ze zm.)- ustawa z dnia 25.02.1964 r. kodeks rodzinny i opiekuńczy (tj. Dz.U. z 2023 r. poz. 2809 ze zm.)- ustawa z dnia 10.05.2018 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz.U. z 2019 poz.1781)- ustawa z dnia 12.03.2004 r. o pomocy społecznej (tj. Dz.U. z 2024 r., poz.1283 ze zm.)- ustawa z dnia 27.08.2009 r. o finansach publicznych (tj. Dz.U. z 2024r., poz.1530 ze zm.)- ustawa z dnia 11.09.2019 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U. z 2024 poz. 1320)- akty wykonawcze do w/w ustaw,- Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) /Dz.Urz. UE L 119 z dn. 4 maja 2016 r./, zwane dalej RODO. Wymagania dodatkowe:1. Umiejętność analizowania, interpretowania oraz stosowania przepisów prawa,2. Umiejętność obsługi komputera oraz systemów informacji prawnej,3. Umiejętności organizacyjneMiejsce świadczenia pracy: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Oświęcimiu, ul. Sobieskiego 15B. Pracodawca oferuje zatrudnienie w ramach umowy o pracę na czas określony z możliwością przedłużenia, praca w systemie jednozmianowym, zatrudnienie w niepełnym wymiarze czasu pracy - 1/2 etatu. Warunki pracy: praca biurowa wewnątrz pomieszczenia, praca przy obsłudze monitora ekranowego co najmniej przez połowę dobowego wymiaru czasu pracy)
Oświęcim
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:
od 2 400 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Oświęcimiu
Zobacz podobne oferty
- Miejsce pracy: małopolskie / Nowy Sącz
- Opublikowano: wczoraj
- sprawdzanie dokumentów pod względem rachunkowym,- przygotowywanie faktur,- wprowadzanie danych do systemu finansowo- księgowego,- wypełnianie formularzy podatkowych.Oferta stażu realizowana w ramach programu...
- Miejsce pracy: małopolskie / Nowy Sącz
- Opublikowano: wczoraj
Oferta stażu realizowana ze środków (Algorytm)Zadania:- współudział w sporządzaniu dokumentacji,- pomoc przy sporządzaniu analiz,- pomoc przy prowadzeniu rejestrów,- pomoc przy odbiorze poczty,- uczestnictwo w...
- Miejsce pracy: małopolskie / Oświęcim
- Opublikowano: 2025-03-07
1. Prowadzenie ewidencji środków trwałych, rozliczanie amortyzacji;2. Prowadzenie rozliczeń międzyokresowych kosztów; 3. Prowadzenie ewidencji związanych z realizacją zadania przewozowego (ewidencji sprzedaży...
- Miejsce pracy: małopolskie / Gorlice
- Opublikowano: 2025-03-07
wystawianie dokumentów sprzedaży na podstawie zamówień, wystawianie korekt , fakturowanie (FV, KFV, WZ, PZ, itp); wprowadzanie danych do systemu informatycznego ; ewidencja i weryfikowanie poprawności dokumentów (w tym...