skip to Main Content

Praca: Referent w dziale handlowym i marketingowym


Powiatowy Urząd Pracy w Gorlicach
Referent w dziale handlowym i marketingowym
Miejsce pracy: Gorlice
Numer: StPr/25/0301
OBOWIĄZKI:
utrzymywanie kontaktów handlowych, pozyskiwanie nowych klientów, przygotowanie dokumentów wysyłkowych
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Język: angielski, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły


Wymagania inne:

wykształcenie min. średnie, wykształcenie wyższe - dod. atut; staż pracy - mile widziany; biegła znanjomość języka angielskiego; obsługa komputera

Miejsce pracy:

Gorlice


Rodzaj umowy:

Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług


Wynagrodzenie brutto:

od 4 666 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Gorlicach

APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Chrzanowie
  • Miejsce pracy: małopolskie / Trzebinia
  • Opublikowano: 2025-04-21

  • Pomoc w drobnych pracach biurowychRejestracja sprawKompletowanie akt sprawyKserowanie, drukowanie, skanowanie dokumentówEwidencjonowanie i zabezpieczanie dokumentacji archiwalnej Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie...

Firma: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
  • Miejsce pracy: małopolskie / Kraków
  • Opublikowano: 2025-04-18

  • Zgodnie z zajmowanym stanowiskiem m.in.: Prowadzenie rejestru uczniów: prowadzenie ewidencji uczniów (księga uczniów i księga ewidencji dzieci), prowadzenie aktualnych list klasowych, pozyskiwanie wykazów uczniów z UMK,...

Firma: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
  • Miejsce pracy: małopolskie / Kraków
  • Opublikowano: 2025-04-14

  • wg. harmonogramuREFERAT PODATKÓW DOCHODOWYCH I PODATKÓW OD TOWARÓW I USŁUGDZIAŁ CZYNNOŚCI ANALITYCZNYCH I SPRAWDZAJĄCYCH Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące, kierunek: wyższe Wymagania...

Firma: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
  • Miejsce pracy: małopolskie / Kraków
  • Opublikowano: 2025-04-14

  • wg. harmonogramu Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat) Uprawnienia: Microsoft Office Wymagania inne: