skip to Main Content

Praca: Sekretarka


Powiatowy Urząd Pracy dla Powiatu Nowosądeckiego
Sekretarka
Miejsce pracy: Nowy Sącz
Numer: StPr/25/0269
OBOWIĄZKI:
Prace biurowe w sekretariacie Firmy. Praca na umowę zlecenie w wymiarze 20 godzin tygodniowo. Stawka godzinowa 48 zł brutto. Wykształcenie średnie, mile widziane wyższe. Wymagane doświadczenie na stanowisku sekretarki - min. 6 m-cy. Kontakt tel. 602 522 681.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Zawód: Sekretarka (wymagany staż - lata: 0, miesiące: 6)
Wykształcenie: średnie zawodowe


Wymagania inne:

Wykształcenie średnie, mile widziane wyższe. Wymagane doświadczenie na stanowisku sekretarki - min. 6 m-cy.

Miejsce pracy:

Nowy Sącz


Rodzaj umowy:

Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług


Wynagrodzenie brutto:

od 3 917 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy dla Powiatu Nowosądeckiego

APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Wieliczce
  • Miejsce pracy: małopolskie / Wieliczka
  • Opublikowano: wczoraj

  • Obsługa sekretariatu, dziennika podawczego, współpraca z komórkami jednostki, archiwizacja dokumentów, sporządzanie pism oraz innych dokumentów. Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania...

Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Wieliczce
  • Miejsce pracy: małopolskie / Wieliczka
  • Opublikowano: wczoraj

  • Obsługa recepcji i kontakt z pacjentami, wsparcie administracyjne, prowadzenie kalendarza wizyt i organizowanie grafiku, obsługa poczty elektronicznej i tradycyjnej, dbanie o porządek w dokumentacji medycznej, pomoc w...

Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Wieliczce
  • Miejsce pracy: małopolskie / Wieliczka
  • Opublikowano: wczoraj

  • Obsługa sekretariatu, archiwizacja dokumentacji, przygotowanie projektów pism, przestrzeganie przepisów RODO. Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania inne:

Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Olkuszu
  • Miejsce pracy: małopolskie / Olkusz
  • Opublikowano: 2025-03-09

  • Prowadzenie dokumentacji medycznej, obsługa urządzeń biurowych. Wymagania inne: Wymagana umiejętność obsługi komputera, mile widziana znajomość programów Excel, AMMS.