skip to Main Content

Praca: Specjalista – administracja i zarządzanie nieruchomościami


Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Specjalista – administracja i zarządzanie nieruchomościami
Miejsce pracy: Kraków
Numer: StPr/24/6825
OBOWIĄZKI:
wdrażanie wydajnych systemów i procedur zarządzania biurem, koordynacja z lokalnymi dostawcami materiałów biurowych, konserwacji i innych usług, zapewnienie wsparcia lokalnemu zespołowi w celu zapewnienia sprawnego działania i skutecznej komunikacji z centralą w Indiach, nadzorowanie codziennych operacji biurowych, w tym zarządzanie materiałami biurowymi, sprzętem i obiektami, obsługiwanie korespondencji przychodzącej i wychodzącej, w tym e-maili, rozmów telefonicznych i poczty, pomoc w planowaniu i organizowaniu wydarzeń biurowych, spotkań i konferencji, wsparcie administracyjne, w tym przygotowywanie raportów, prezentacji i innych dokumentów.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), inne
Język: angielski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany


Wymagania inne:

Wymagane wykształcenie wyższe (co najmniej licencjat) oraz co najmniej 7-letnie doświadczenie zawodowe w zakresie zarządzania organizacją biura w międzynarodowej korporacji. Ze względu na pracę w wielonarodowej firmie, wymagana jest biegłość w języku angielskim na poziomie C1.

Miejsce pracy:

Kraków


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 14 000 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie

APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Firma: Polskie Koleje Państwowe S.A.
  • Miejsce pracy: małopolskie / Chabówka
  • Opublikowano: 2024-12-11

  • Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny(-a) m.in. za: Administrowanie nieruchomościami powiatu nowotarskiego, Prowadzenie pojazdów do 3,5 t, Prowadzenie dokumentacji dotyczącej administrowanych nieruchomości,...