Praca: Specjalista – administracja i zarządzanie nieruchomościami
Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Specjalista – administracja i zarządzanie nieruchomościami
Miejsce pracy: Kraków
Numer: StPr/24/6825
OBOWIĄZKI:
wdrażanie wydajnych systemów i procedur zarządzania biurem, koordynacja z lokalnymi dostawcami materiałów biurowych, konserwacji i innych usług, zapewnienie wsparcia lokalnemu zespołowi w celu zapewnienia sprawnego działania i skutecznej komunikacji z centralą w Indiach, nadzorowanie codziennych operacji biurowych, w tym zarządzanie materiałami biurowymi, sprzętem i obiektami, obsługiwanie korespondencji przychodzącej i wychodzącej, w tym e-maili, rozmów telefonicznych i poczty, pomoc w planowaniu i organizowaniu wydarzeń biurowych, spotkań i konferencji, wsparcie administracyjne, w tym przygotowywanie raportów, prezentacji i innych dokumentów.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:
Wymagania inne:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), inne
Język: angielski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
Wymagania inne:
Wymagane wykształcenie wyższe (co najmniej licencjat) oraz co najmniej 7-letnie doświadczenie zawodowe w zakresie zarządzania organizacją biura w międzynarodowej korporacji. Ze względu na pracę w wielonarodowej firmie, wymagana jest biegłość w języku angielskim na poziomie C1.
Miejsce pracy:
Rodzaj umowy:
Wynagrodzenie brutto:
Kraków
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:
od 14 000 PLN
KONTAKT:
Źródło oferty pracy: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Zobacz podobne oferty
Firma: Polskie Koleje Państwowe S.A.
- Miejsce pracy: małopolskie / Chabówka
- Opublikowano: 2024-12-11
Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny(-a) m.in. za: Administrowanie nieruchomościami powiatu nowotarskiego, Prowadzenie pojazdów do 3,5 t, Prowadzenie dokumentacji dotyczącej administrowanych nieruchomości,...