skip to Main Content

Praca: Specjalista do spraw logistyki


Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Targu
Specjalista do spraw logistyki
Miejsce pracy: Nowy Targ
Numer: StPr/25/0269
OBOWIĄZKI:
koordynowanie transportu i dostaw towarów, planowanie i kontrola transportu, monitorowanie terminowości dostaw, przygotowanie dokumentów transportowych i magazynowych, rozwiązywanie problemów z logistyką i dostawami
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące


Wymagania inne:

Godziny pracy: 05.00-13.00, 13.00-21.00

Miejsce pracy:

Nowy Targ


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 4 970 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Targu

APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Firma: Klient portalu Praca.pl
  • Miejsce pracy: małopolskie / Niepołomice
  • Opublikowano: 2025-04-11

  • Koordynacja przepływu materiałów i komponentów Zarządzanie zapasami i łańcuchem dostaw Monitorowanie terminów dostaw, identyfikowanie i eliminowanie wąskich gardeł Współpraca z dostawcami i klientami w zakresie...

Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Wadowicach
  • Miejsce pracy: małopolskie / Ryczów
  • Opublikowano: 2025-04-05

  • Obsługa działu spedycji i logistyki, pozyskiwanie ładunków,rozliczanie czasu pracy kierowców. Umowa o pracę na okres próbny 3 miesiące z możliwością przedłużenia. Praca w na jedną zmianę godz. 8:00-16:00 na...

Firma: Sądecki Urząd Pracy
  • Miejsce pracy: małopolskie / Nowy Sącz
  • Opublikowano: 2025-04-05

  • - organizowanie i planowanie tras, - kontrola realizacji zleceń transportowych, - współpraca z kierowcami. Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Język: angielski, w mowie - A2 - niższy średnio...

Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Wieliczce
  • Miejsce pracy: małopolskie / Kokotów
  • Opublikowano: 2025-03-29

  • Odpowiedzialność za prawidłowe przyjęcie, przechowywanie i wydawanie towarów. Kompletowanie zamówień i przygotowywanie ich do wysyłki. Skanowanie towarów i wprowadzanie danych do komputera. Czynny udział w...