skip to Main Content

Praca: Specjalista ds. marketingu cyfrowego osr i/digital marketing sales representative osr i


Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Specjalista ds. marketingu cyfrowego osr i/digital marketing sales representative osr i
Miejsce pracy: Kraków
Numer: StPr/24/6365
OBOWIĄZKI:
Pełnienie roli specjalisty od wielu zadań w świecie marketingu cyfrowego, budowanie zaufania i silnych relacji z klientami na długi okres, współpraca z klientami, zrozumienie ich zmieniających się potrzeb i dostosowywanie strategii, aby zapewnić ciągły sukces.Godziny pracy: 7-19.Wysokość wynagrodzenia brutto: od 6800 zł
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: brak lub niepełne podstawowe
Język: angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany


Wymagania inne:

Doświadczenie zawodowe nie jest wymagane, preferowane minimum półroczne doświadczenie w szerokopojętej sprzedaży, umiejętności sprzedażowe, językowe, wysoka zdolność komunikacji interpersonalnej oraz pracy zespołowej, bardzo dobra znajomość języka angielskiego oraz płynna znajomość jednego z języków: niemiecki, czeski, rosyjski, arabski, rumuński, węgierski, turecki, hebrajski, francuski, norweski, szwedzki, słowacki, hiszpański, duński, włoski, holenderski, fiński.

Miejsce pracy:

Kraków


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 6 800 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie

APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Firma: ZIKO Apteka Sp. z o.o.
  • Miejsce pracy: małopolskie / Kraków, ul. Kamieńskiego 51
  • Opublikowano: 2024-11-08

  • Zakres obowiązków: Przygotowanie materiałów ofertowych (gazetka, inserty, ulotki) oraz harmonogramu dla tych działań Ścisła współpraca z Działem Zakupów w zakresie pozyskania niezbędnych materiałów od...

Firma: Sądecki Urząd Pracy
  • Miejsce pracy: małopolskie / Nowy Sącz
  • Opublikowano: 2024-10-26

  • - przyjmowanie i analizowanie zleceń na tekst, slogan lub koncepcję reklamy,- pozyskiwanie informacji na temat rynku i konkurencji produktu będącego przedmiotem tekstu, sloganu lub koncepcji reklamy,- identyfikowanie...