Praca: Specjalista ds. marketingu
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), kierunek: technolog cyfrowej produkcji mediów audiowizualnych i pokrewne
Język: angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Język: hiszpański, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
Uprawnienia: Asertywność
Uprawnienia: dobra dykcja, komunikatywność, organizacja pracy,
Uprawnienia: otwartość do klientów
Wymagania inne:
kierunek wykształcenia: technolog cyfrowej produkcji mediów audiowizualnych i pokrewne, pracodawca nie wymaga poświadczenia znajomości języka certyfikatem, wymagane doświadczenie 2 lata na stanowisku specjalista ds. obsługi klienta, 1 rok doświadczenia jako analityk programowy ds. postprodukcji, 1 rok doświadczenia jako pracownik w dziale marketingu medialnego
Kraków
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wynagrodzenie brutto:
od 8 435 PLN
Źródło oferty pracy: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Zobacz podobne oferty
- Miejsce pracy: małopolskie / Kraków
- Opublikowano: 2024-12-24
Do obowiązków osoby zatrudnionej na stanowisku należeć będzie: nawiązywanie kontaktu telefonicznego z wybranymi firmami oraz instytucjami na terenie Polski tworzenie i uzupełnianie bazy potencjalnych klientów...
- Miejsce pracy: małopolskie / Nowy Sącz
- Opublikowano: 2024-12-15
- tworzenie i dostosowywanie treści marketingowych zgodnie z oczekiwaniami i preferencjami odbiorców w Indiach,- planowanie i realizacja kampanii promocyjnych skierowanych na rynek indyjski, z uwzględnieniem lokalnych...
- Miejsce pracy: małopolskie / Nowy Sącz
- Opublikowano: 2024-12-13
- tworzenie i dostosowywanie treści marketingowych zgodnie z oczekiwaniami i preferencjami odbiorców w Indiach,- planowanie i realizacja kampanii promocyjnych skierowanych na rynek indyjski, z uwzględnieniem lokalnych...