Praca: Specjalista ds. Obsługi Klienta – Branża Turystyczna (Polski/Angielski)
- Pomoc klientom w zakresie rezerwacji i dostępności usług turystycznych
- Odpowiadanie na zapytania oraz udzielanie szczegółowych informacji
- Rozwiązywanie problemów w sposób szybki i profesjonalny
- Współpraca z partnerami biznesowymi w zakresie ofert i warunków współpracy
- Biegła znajomość języka polskiego i angielskiego
- Doświadczenie na podobnym stanowisku
- Umiejętność obsługi komputera oraz systemów rezerwacyjnych
- Gotowość do pracy stacjonarnej w Krakowie (oferujemy wsparcie w relokacji)
- Szkolenie wprowadzające
- Możliwość rozwoju zawodowego
- Przyjazną atmosferę i wsparcie doświadczonych kolegów
- 20 dni urlopu w roku
- Konkurencyjne wynagrodzenie oraz dodatkowe premie
Zobacz podobne oferty
- Miejsce pracy: małopolskie /
- Opublikowano: dzisiaj
Obsługa klienta przez telefon i e-mail; Wsparcie techniczne: testy internetu, rozwiązywanie problemów, instalacje; Zarządzanie zapytaniami dotyczącymi umów i rozliczeń; Profesjonalne zarządzanie reklamacjami; Sprzedaż...
- Miejsce pracy: małopolskie /
- Opublikowano: 2025-03-12
Udzielanie pomocy klientom przez telefon i e-mail, Dostarczanie wsparcia technicznego, w tym testy szybkości internetu, rozwiązywanie problemów, instalacje routerów, Obsługa zapytań dotyczących umów i rozliczeń,...
- Miejsce pracy: małopolskie / Kraków
- Opublikowano: 2025-03-12
Responding to customer inquiries via phone, chat, and email, representing Group with professionalism and enthusiasm. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM...
- Miejsce pracy: małopolskie /
- Opublikowano: 2025-03-10
Provide assistance via phone and email, Deliver technical support, including internet speed tests, troubleshooting, and router installations, Address contract and billing inquiries thoroughly and efficiently, Handle and process...