Praca: Specjalista ds. obsługi klienta (rynek niemiecki)
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Język: angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Język: niemiecki, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Wymagania inne:
Doświadczenie zawodowe: co najmniej 2 lata powiązanego doświadczenia, umiejętności: obsługa telefonu, komputera i programów w środowisku Windows, zdolność biegłej komunikacji, multizadaniowość. Znajomość języka angielskiego i języka niemieckiego na poziomie komunikatywnym (test rekrutacyjny).
Kraków
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wynagrodzenie brutto:
od 8 000 PLN
Źródło oferty pracy: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Zobacz podobne oferty
- Miejsce pracy: małopolskie / Kraków
- Opublikowano: 2025-03-08
Zarządzanie wsparciem administracyjnym dla polis ubezpieczeniowych, Koordynacja, walidacja i weryfikacja danych, Bezpośredni kontakt z zespołami duńskimi w celu zapewnienia najlepszych rozwiązań rynkowych, Przygotowanie...
- Miejsce pracy: małopolskie / Wysoka (pow. wadowicki, gm. Wadowice), Wysoka
- Opublikowano: 2025-03-07
- Pisanie artykułów i tekstów marketingowych;- Podsumowanie artykułów prasowych z dziedziny finansów, księgowości i prawa na język polski;- Korekta tłumaczeń automatycznych;- Przetwarzanie danych gospodarczych;-...
- Miejsce pracy: małopolskie / Kraków
- Opublikowano: 2025-03-06
During a Typical Day, Youll Bring your passion to negotiate with brand knowledge to close a sale, handle objections and rebuttals during customer interactions Recommend, quote, and negotiate product knowledge with customers to...
- Miejsce pracy: małopolskie / Kraków
- Opublikowano: 2025-03-06
During a Typical Day, Youll Bring your passion to negotiate with brand knowledge to close a sale, handle objections and rebuttals during customer interactions Recommend, quote, and negotiate product knowledge with customers to...