Praca: Specjalista ds. Obsługi Klienta w sklepie internetowym
- Obsługa zamówień sklepu internetowego
- Prowadzenie korespondencji mailowej oraz rozmów telefonicznych z klientami
- Przygotowywanie towarów do wysyłki
- Wykształcenie średnie lub wyższe
- Znajomość języka angielskiego
- Umiejętność obsługi komputera i programów MS Office (Word, Excel)
- Umiejętność efektywnej pracy w zespole
- Zaangażowanie i odpowiedzialność
- Doświadczenie na podobnym stanowisku (mile widziane)
- Zatrudnienie na umowę o pracę – pełny etat w stabilnej firmie
- Przyjazną atmosferę i możliwości rozwoju zawodowego
- Szansę na podnoszenie kwalifikacji i zdobycie cennego doświadczenia
Zobacz podobne oferty
- Miejsce pracy: małopolskie / Kraków
- Opublikowano: dzisiaj
The Team collaborates closely with the Danish Teams consisting of brokers and consultants. We provide support in administrating client’s policies throughout the year and helping them make the best decisions! Our office is...
- Miejsce pracy: małopolskie / Kraków
- Opublikowano: wczoraj
Wymagania: Znajomość języka włoskiego na poziomie B2 – umożliwiająca swobodną komunikację w codziennej pracy. Gotowość do nauki i rozwoju – doświadczenie w obsłudze klienta nie jest wymagane, wszystkiego Cię...
- Miejsce pracy: małopolskie / Kraków
- Opublikowano: wczoraj
wysoka kultura osobista doświadczenie w branży księgarskiej lub pokrewnej (papiernicza, zabawkarska) łatwość nawiązywania kontaktów z klientami czynne prawo jazdy gotowość wyjścia do klienta poza księgarnię...
- Miejsce pracy: małopolskie / Wolbrom
- Opublikowano: 2025-03-12
Obsługa klienta oraz urządzeń biurowych, pomoc w organizacji wydarzeń Wymagania dodatkowe: Wykształcenie: podstawowe Wymagania inne: Umiejętność obsługi komputera lub chęć nauczenia się obsługi komputera i...