Praca: Specjalista ds. obsługi klienta z językiem czeskim
Portal Praca.pl to jeden z największych portali pracy w Polsce. Działamy jako agencja zatrudnienia, numer certyfikatu 29884.
- Obsługa klientów biznesowych i indywidualnych na czeskim rynku;
- Odpowiadanie na zapytania i rozwiązywanie problemów klientów za pomocą telefonu i e-mail w języku czeskim;
- Dbałość o utrzymanie pozytywnych relacji z klientami;
- Współpraca z innymi działami firmy.
- Biegłej znajomości języka czeskiego w mowie i piśmie;
- Doświadczenia w obsłudze klienta lub w pracy w call center (mile widziane).
- Umowę o pracę;
- Możliwość rozwoju zawodowego;
- Opiekę medyczną;
- Dofinansowanie do karty Multisport.
Zobacz podobne oferty
- Miejsce pracy: małopolskie /
- Opublikowano: wczoraj
Provide assistance via phone and email, Deliver technical support, including internet speed tests, troubleshooting, and router installations, Address contract and billing inquiries thoroughly and efficiently, Handle and process...
- Miejsce pracy: małopolskie / Kraków
- Opublikowano: 2025-03-09
Odpowiadanie klientom przez telefon, czat i e-mail, bo to właśnie dzięki Tobie nasi klienci będą zadowoleni i dobrze poinformowani. Obserwowanie każdej interakcji, rozwiązania i działania w naszym systemie CRM, aby nic...
- Miejsce pracy: małopolskie / Kraków
- Opublikowano: 2025-03-09
Obsługa zapytań klientów za pośrednictwem telefonu, czatu i e-maila, z profesjonalizmem i entuzjazmem. Dokładne dokumentowanie interakcji z klientami, rozwiązań i działań w systemie CRM. Współpraca z zespołem w celu...
- Miejsce pracy: małopolskie / Kraków
- Opublikowano: 2025-03-08
Profesjonalna obsługa klientów przez telefon, czat i e-mail. Dokumentowanie interakcji w systemie CRM. Praca zespołowa nad poprawą jakości obsługi. Utrzymywanie wiedzy o produktach i usługach. Rozwiązywanie problemów z...