Praca: Specjalista ds. Obsługi Klienta z Językiem Niemieckim
Ogłoszenie numer: 9533680, z dnia 2025-03-12
Specjalista ds. Obsługi Klienta z Językiem Niemieckim
Miejsce pracy: małopolskie
Opis stanowiska
- Udzielanie pomocy klientom przez telefon i e-mail,
- Dostarczanie wsparcia technicznego, w tym testy szybkości internetu, rozwiązywanie problemów, instalacje routerów,
- Obsługa zapytań dotyczących umów i rozliczeń,
- Profesjonalne zarządzanie reklamacjami klientów,
- Promowanie i sprzedaż dodatkowych produktów po rozwiązaniu problemów.
Wymagania
- Skupienie na jakości obsługi i doświadczeniu klienta,
- Biegłość w języku niemieckim (min. poziom C1),
- Doskonałe umiejętności komunikacyjne,
- Wiedza techniczna i administracyjna,
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego lub polskiego (min. poziom B2).
Oferujemy
- Równe szanse dla wszystkich,
- Międzynarodowe środowisko pracy,
- Inwestycje w rozwój przez coaching i mentoring,
- Eventy integracyjne,
- Wsparcie lidera zespołu na każdym etapie współpracy.
Zobacz podobne oferty
- Miejsce pracy: małopolskie /
- Opublikowano: dzisiaj
Obsługa klienta przez telefon i e-mail; Wsparcie techniczne: testy internetu, rozwiązywanie problemów, instalacje; Zarządzanie zapytaniami dotyczącymi umów i rozliczeń; Profesjonalne zarządzanie reklamacjami; Sprzedaż...
- Miejsce pracy: małopolskie / Kraków
- Opublikowano: 2025-03-12
Responding to customer inquiries via phone, chat, and email, representing Group with professionalism and enthusiasm. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM...
- Miejsce pracy: małopolskie /
- Opublikowano: 2025-03-10
Provide assistance via phone and email, Deliver technical support, including internet speed tests, troubleshooting, and router installations, Address contract and billing inquiries thoroughly and efficiently, Handle and process...
- Miejsce pracy: małopolskie / Kraków
- Opublikowano: 2025-03-09
Odpowiadanie klientom przez telefon, czat i e-mail, bo to właśnie dzięki Tobie nasi klienci będą zadowoleni i dobrze poinformowani. Obserwowanie każdej interakcji, rozwiązania i działania w naszym systemie CRM, aby nic...