Praca: Specjalista ds. Obsługi Klienta
- Prowadzeniem rekrutacji słuchaczy do szkół, w tym prowadzeniem telefonicznych akcji wychodzących.
- Realizowaniem planów sprzedażowych.
- Obsługiwaniem słuchaczy zgodnie ze standardami firmy.
- Prowadzeniem dokumentacji sekretariatu szkoły.
- Doświadczenie w pracy z ludźmi.
- Odwagę w kontaktach osobistych i telefonicznych.
- Doświadczenie w aktywnym pozyskiwaniu klientów.
- Nastawienie na cele sprzedażowe.
- Wielozadaniowość.
- Dyspozycyjność w godzinach 9-17 oraz wybrane soboty.
Aplikuj już teraz!
- Umowę o pracę.
- Wynagrodzenie stałe + atrakcyjny system premiowy.
- Możliwość korzystania ze szkoleń.
- Dostęp do benefitów w atrakcyjnych cenach: ubezpieczenie grupowe, pakiet sportowy, prywatna opieka medyczna.
- Ciekawą pracę, która codziennie dostarczy nowych możliwości rozwoju.
Zobacz podobne oferty
- Miejsce pracy: małopolskie / Kraków
- Opublikowano: dzisiaj
Wymagania: Znajomość języka włoskiego na poziomie B2 – umożliwiająca swobodną komunikację w codziennej pracy. Gotowość do nauki i rozwoju – doświadczenie w obsłudze klienta nie jest wymagane, wszystkiego Cię...
- Miejsce pracy: małopolskie / Wolbrom
- Opublikowano: wczoraj
Obsługa klienta oraz urządzeń biurowych, pomoc w organizacji wydarzeń Wymagania dodatkowe: Wykształcenie: podstawowe Wymagania inne: Umiejętność obsługi komputera lub chęć nauczenia się obsługi komputera i...
- Miejsce pracy: małopolskie / Kraków
- Opublikowano: wczoraj
Opis stanowiska: Obsługa klientów w języku włoskim przez telefon, e-mail i czat. Doradztwo w zakresie rezerwacji i promocji. Rozwiązywanie problemów klientów. Efektywne zarządzanie reklamacjami. Budowanie pozytywnego...
- Miejsce pracy: małopolskie / Kraków
- Opublikowano: 2025-03-11
1. Komunikacja z klientami - ofertowanie, obsługa marketingowa, 2. Rozwiązywanie problemów klientów 3. Zarządzaniezapytaniami klientów 4. Kierowanie klientów do odpowiednich działów 5. Obsługa systemu rosnącej...