Praca: Specjalista ds. obsługi klienta
Ogłoszenie numer: 9628729, z dnia 2025-03-13
Klient portalu Praca.pl
Specjalista ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: Kraków
Wymagania
- wysoka kultura osobista
- doświadczenie w branży księgarskiej lub pokrewnej (papiernicza, zabawkarska)
- łatwość nawiązywania kontaktów z klientami
- czynne prawo jazdy
- gotowość wyjścia do klienta poza księgarnię
- doświadczenie w handlu i zdobywaniu klienta
- znajomość technik sprzedażowych
- podstawowa znajomość języka angielskiego
- obsługa komputera
Oferujemy
- umowę o pracę na pełen etat
- pakiet medyczny
- stabilną i samodzielną pracę
Zobacz podobne oferty
- Miejsce pracy: małopolskie / Kraków
- Opublikowano: dzisiaj
Obowiązki: Obsługa zamówień sklepu internetowego Prowadzenie korespondencji mailowej oraz rozmów telefonicznych z klientami Przygotowywanie towarów do wysyłki Wymagania: Wykształcenie średnie lub wyższe Znajomość...
- Miejsce pracy: małopolskie / Kraków
- Opublikowano: dzisiaj
The Team collaborates closely with the Danish Teams consisting of brokers and consultants. We provide support in administrating client’s policies throughout the year and helping them make the best decisions! Our office is...
- Miejsce pracy: małopolskie / Kraków
- Opublikowano: wczoraj
Wymagania: Znajomość języka włoskiego na poziomie B2 – umożliwiająca swobodną komunikację w codziennej pracy. Gotowość do nauki i rozwoju – doświadczenie w obsłudze klienta nie jest wymagane, wszystkiego Cię...
- Miejsce pracy: małopolskie / Wolbrom
- Opublikowano: 2025-03-12
Obsługa klienta oraz urządzeń biurowych, pomoc w organizacji wydarzeń Wymagania dodatkowe: Wykształcenie: podstawowe Wymagania inne: Umiejętność obsługi komputera lub chęć nauczenia się obsługi komputera i...