Praca: Specjalista ds. Obsługi Klienta
Dlaczego widzisz to ogłoszenie? Ponieważ stale rośniemy i rozwijamy naszą firmę. Obecnie mamy na pokładzie 190 pracowników, ale chcemy zatrudnić jeszcze więcej osób, aby sprostać naszym ambitnym planom!
To osoba, która:
- Chce rozwijać umiejętności w obszarze obsługi Klienta budując partnerskie relacje z Klientami z całej Europy
- Jest gotowa do nauczenia się najlepszych praktyk w procesie obsługi Klientów
- Dąży do rozwijania umiejętności w obszarze aktywnej sprzedaży i negocjacji
- Chętnie dzwoni do Klientów i czerpie satysfakcję z dobrze przeprowadzonej rozmowy
- Posługuje się językiem angielskim na poziomie komunikatywnym (min. B1)
- Jest gotowa zdobywać i poszerzać wiedzę branżową, współtworząc z nami innowacyjną spedycję
- Wyróżnia się postawą zgodną z naszymi wartościami:
Explore – zachęcamy do poszukiwania pomysłów i innowacji
Own – angażujemy się w pracę, podejmujemy inicjatywy i tworzymy zgrany team
Deliver – dajemy przestrzeń do rozwoju, popełniania błędów- wyciągania z nich wniosków a także osiągania sukcesów
NoBullshit – zapewniamy realny feedback, otwartą komunikację i zachęcamy do tego
- Elastyczność pracy: Tryb hybrydowy po 6 miesiącach onboardingu w Andrychowie
- Rodzaj współpracy: Umowa o pracę lub kontrakt B2B
- Wynagrodzenie: Umowa o pracę: 5000 zł - 8000 zł brutto. Jeśli masz doświadczenie w obsłudze klienta i sprzedaży, a Twoje oczekiwania finansowe są wyższe, APLIKUJ i porozmawiamy o Twoich wymaganiach!
- Rozwój kariery: Indywidualnie dostosowana ścieżka kariery, wewnętrzne rekrutacje, szkolenia
- Wsparcie mentorów: Od pierwszego dnia pracy
- Pakiet benefitów: Dofinansowanie zajęć sportowych, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, firmowa biblioteka, brak dress code’u, welcome box
- Wyjątkowe chwile: Dni tematyczne, kwartalne wyjścia, wyjazdowe imprezy integracyjne
- Wsparcie inicjatyw społecznych: Udział w akcjach jak Szlachetna Paczka, ZOOdoptuj
Będzie nam miło poznać Ciebie i porozmawiać o Twoich oczekiwaniach i planach na przyszłość.
Zobacz podobne oferty
- Miejsce pracy: małopolskie / Kraków
- Opublikowano: dzisiaj
During a Typical Day, Youll Bring your passion to negotiate with brand knowledge to close a sale, handle objections and rebuttals during customer interactions Recommend, quote, and negotiate product knowledge with customers to...
- Miejsce pracy: małopolskie / Kraków, Prądnik Czerwony
- Opublikowano: 2025-04-09
Twój zakres obowiązków: Obsługa telefoniczna i mailowa niemieckojęzycznych klientów biznesowych i indywidualnych Pomoc w rozwiązywaniu problemów związanych z zamówieniami Przygotowywanie ofert cenowych na zapytanie ze...
- Miejsce pracy: małopolskie / Niepołomice, k. Krakowa
- Opublikowano: 2025-04-09
Miejsce pracy: Niepołomice / Home Office Twoje zadania: Obsługa zgłoszeń i zapytań klientów (telefonicznie i mailowo) Zarz ą dzanie danymi oraz dokumentacj ą (back office) Wsp ół praca z dzia ł em sprzeda ż y i...
- Miejsce pracy: małopolskie / Kraków
- Opublikowano: 2025-04-07
Przegląd dokumentacji prawnej związanej z inwestycjami w nieruchomości; Porównywanie i analizowanie pozycji depozytariuszy w porównaniu z dokumentacją księgową; Monitorowanie przepływów pieniężnych i innych zadań...