skip to Main Content

Praca: Specjalista ds. relacji z klientami z j. włoskim


Ogłoszenie numer: 9466672, z dnia 2025-01-28

Klient portalu Praca.pl

Specjalista ds. relacji z klientami z j. włoskim

Miejsce pracy: Kraków

 

Opis stanowiska

  • Profesjonalna obsługa klientów przez telefon, czat i e-mail.
  • Dokumentowanie interakcji w systemie CRM.
  • Praca zespołowa nad poprawą jakości obsługi.
  • Utrzymywanie wiedzy o produktach i usługach.
  • Rozwiązywanie problemów z wykorzystaniem wiedzy o motoryzacji i technologii.

Wymagania

  • Minimum rok doświadczenia w obsłudze klienta, preferowane tło motoryzacyjne.
  • Zaawansowana znajomość języka włoskiego (C1) oraz dobra znajomość angielskiego (B2).
  • Umiejętność radzenia sobie ze stresem i organizacji pracy.
  • Kreatywne podejście do rozwiązywania problemów.
  • Zainteresowanie rozwojem i technologiami.

Oferujemy

  • Możliwość pracy zdalnej.
  • Atrakcyjny pakiet benefitów (opieka zdrowotna, ubezpieczenie, MyBenefit).
  • Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę.
  • Szkolenia i rozwój kompetencji.
  • Wsparcie lidera zespołu i integracje.
  • Możliwość rozwoju zawodowego w branży motoryzacyjnej.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Firma: Concentrix
  • Miejsce pracy: małopolskie / Kraków
  • Opublikowano: dzisiaj

  • Odpowiadanie klientom przez telefon, czat i e-mail, bo to właśnie dzięki Tobie nasi klienci będą zadowoleni i dobrze poinformowani. Obserwowanie każdej interakcji, rozwiązania i działania w naszym systemie CRM, aby nic...

Firma: Klient portalu Praca.pl
  • Miejsce pracy: małopolskie / Kraków
  • Opublikowano: 2025-01-28

  • Obsługa klienta Volkswagen Group, w tym kontakt telefoniczny, czat i e-mail. Rozwiązywanie problemów klientów z wykorzystaniem wiedzy o produktach motoryzacyjnych i narzędziach cyfrowych. Dokumentacja interakcji z...

Firma: Klient portalu Praca.pl
  • Miejsce pracy: małopolskie / Kraków
  • Opublikowano: 2025-01-28

  • Obsługa zapytań klientów przez telefon, czat i e-mail. Dokumentacja interakcji w systemie CRM. Utrzymanie wiedzy o produktach, usługach i procedurach. Współpraca z zespołem w celu poprawy jakości obsługi. Proaktywne...

Firma: Concentrix
  • Miejsce pracy: małopolskie / Kraków
  • Opublikowano: 2025-01-27

  • Responding to customer inquiries via phone, chat, and email, representing Volkswagen Group with professionalism and enthusiasm. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in...