Praca: Specjalista ds. Relacji z Klientem Korporacyjnym
Ogłoszenie numer: 9524272, z dnia 2025-03-07
Klient portalu Praca.pl
Specjalista ds. Relacji z Klientem Korporacyjnym
Miejsce pracy: Kraków
Opis stanowiska
- Doradztwo i sprzedaż kompleksowych rozwiązań w obszarach: telekomunikacja, ICT, IoT i cybersecurity.
- Zarządzanie własnym portfelem klientów korporacyjnych i sektora publicznego, monitorowanie oraz reagowanie na ich potrzeby w zakresie cyfrowej transformacji.
- Realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych.
- Stałe podnoszenie kompetencji biznesowych i produktowych.
Wymagania
- Potencjał do pełnienia roli doradcy w cyfrowej transformacji.
- Doświadczenie w sprzedaży B2B.
- Zaangażowanie i chęć nieustannego rozwijania wiedzy.
- Umiejętności organizacyjne, dynamiczne działanie oraz samodzielność.
Oferujemy
- Atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe oraz system prowizyjny.
- Program wdrożeniowy oraz wsparcie mentora.
- Stabilność i wsparcie w ramach renomowanej marki.
- Szeroki zakres szkoleń podnoszących wiedzę produktową.
- Elastyczne formy zatrudnienia (umowa B2B, własna działalność).
Zobacz podobne oferty
- Miejsce pracy: małopolskie / Kraków
- Opublikowano: 2025-03-10
tworzenie i realizacja strategii pozyskiwania Klientów B2B doradztwo w zakresie zaawansowanych rozwiązań telekomunikacyjnych tworzenie i rekomendacja niestandardowej i konwergentnej oferty handlowej projektów...
- Miejsce pracy: małopolskie / Kraków
- Opublikowano: 2025-03-10
zostań doradcą i sprzedawcą kompleksowych rozwiązań cyfrowych (telekomunikacyjnych, ICT, IoT, cybersecurity) dla klientów korporacyjnych pracuj na własnym portfelu klientów, dbaj o ich rozwój i odpowiadaj na ich...
- Miejsce pracy: małopolskie / Kraków
- Opublikowano: 2025-03-08
Co będziesz robić? Aktywnie pozyskiwać klientów z sektora B2B Budować długofalowe relacje i doradzać w zakresie usług telekomunikacyjnych Play Przeprowadzać spotkania z przedsiębiorcami i prezentować dedykowane...
- Miejsce pracy: małopolskie / Kraków
- Opublikowano: 2025-03-02
Opracowywanie strategii pozyskiwania klientów B2B. Sprzedaż rozwiązań telekomunikacyjnych i personalizacja ofert. Prowadzenie negocjacji i zawieranie umów. Realizacja celów sprzedażowych i raportowanie wyników. Min. 2...