Praca: Specjalista ds. Rozwoju Biznesu z językiem hebrajskim i angielskim
- Negocjowanie i finalizowanie sprzedaży, odpowiadanie na potrzeby klientów
- Budowanie i rozwijanie portfela klientów biznesowych
- Identyfikacja nowych możliwości sprzedażowych oraz realizacja celów
- Współpraca z firmami oraz decydentami na różnych szczeblach organizacji
- Monitorowanie trendów w branży technologicznej
- Doświadczenie w pozyskiwaniu klientów, rozwoju kont i zamykaniu transakcji oraz roczne doświadczenie w sprzedaży.
- Umiejętność budowy relacji i komunikacji z osobami decyzyjnymi.
- Podstawowa znajomość oprogramowania chmurowego.
- Komunikatywna znajomość języka hebrajskiego i angielskiego.
- Gotowość do przeprowadzki do Krakowa (lub zamieszkania w jego okolicy).
- Wynagrodzenie podstawowe: 11 000 PLN brutto + dodatkowe premie
- Pakiet relokacyjny w wysokości 2 000 PLN netto
- Prywatna opieka medyczna (w tym stomatologia i refundacja okularów)
- Karta Multisport i elastyczne godziny pracy
- Możliwość dofinansowania kursów językowych i szkoleń sprzedażowych
- Dodatkowe dni urlopu
Zobacz podobne oferty
- Miejsce pracy: małopolskie / Kraków
- Opublikowano: dzisiaj
Obowiązki: Obsługa zamówień sklepu internetowego Prowadzenie korespondencji mailowej oraz rozmów telefonicznych z klientami Przygotowywanie towarów do wysyłki Wymagania: Wykształcenie średnie lub wyższe Znajomość...
- Miejsce pracy: małopolskie / Kraków
- Opublikowano: dzisiaj
The Team collaborates closely with the Danish Teams consisting of brokers and consultants. We provide support in administrating client’s policies throughout the year and helping them make the best decisions! Our office is...
- Miejsce pracy: małopolskie / Kraków
- Opublikowano: wczoraj
Wymagania: Znajomość języka włoskiego na poziomie B2 – umożliwiająca swobodną komunikację w codziennej pracy. Gotowość do nauki i rozwoju – doświadczenie w obsłudze klienta nie jest wymagane, wszystkiego Cię...
- Miejsce pracy: małopolskie / Kraków
- Opublikowano: wczoraj
wysoka kultura osobista doświadczenie w branży księgarskiej lub pokrewnej (papiernicza, zabawkarska) łatwość nawiązywania kontaktów z klientami czynne prawo jazdy gotowość wyjścia do klienta poza księgarnię...