Praca: Specjalista
Komendant Wojewódzki Policji w Krakowie poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
Praca w systemie jednozmianowym, ośmiogodzinnym, w oświetleniu naturalnym oraz sztucznym, przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy, w wymuszonej pozycji ciała. Prowadzenie rozmów telefonicznych, przyjmowanie interesantów.Pracownik wykonuje czynności o charakterze statycznym, związane głównie z pracą przy biurku i komputerze oraz dynamicznym, związanym głównie z poruszaniem się po terenie Komendy Wojewódzkiej Policji w Krakowie.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
Pomieszczenia biurowe Wydziału Kadr KWP w Krakowie, mieszczące się na II piętrze w budynku A, nie w pełni dostosowanym do potrzeb osób z niepełnosprawnością narządów ruchu (ciężkie drzwi wahadłowe na terenach
komunikacyjnych, wąskie drzwi do pomieszczeń biurowych o ograniczonej powierzchni, brak odpowiednich sanitariatów).
Podstawowe wyposażenie stanowiska: zestaw komputerowy, meble biurowe, telefon, faks, skaner.
Dodatkowo obsługa innych urządzeń biurowych: kserokopiarka, niszczarka papieru.
Zakres zadań
- prowadzi ewidencję czasu służby i pracy, w tym ewidencję urlopów funkcjonariuszy i pracowników Wydziału, komendantów powiatowych/miejskich Policji i ich zastępców, kierowników komórek organizacyjnych Komendy i ich zastępców, wyznaczonych funkcjonariuszy i pracowników zespołów Komendy (posiadających w swoim zakresie czynności nadzór nad działalnością tych zespołów) oraz policjantów i pracowników Policji podlegających bezpośrednio Komendantowi,
- sporządza wykaz dot. ustalania prawa do kosztów dojazdów do miejsca pełnienia służby oraz wykazów zwolnień lekarskich funkcjonariuszy i pracowników Wydziału, komendantów powiatowych/miejskich Policji i ich zastępców, kierowników komórek organizacyjnych Komendy i ich zastępców, wyznaczonych funkcjonariuszy i pracowników zespołów Komendy (posiadających w swoim zakresie czynności nadzór nad działalnością tych zespołów) oraz policjantów i pracowników Policji podległych bezpośrednio Komendantowi,
- prowadzi ewidencję wyjść w sprawach prywatnych oraz ewidencję przedłużonego czasu pracy/służby pracowników i funkcjonariuszy Wydziału,
- realizuje czynności związane z obsługą administracyjno-biurową komisji do oceny warunków pracy, szczególnie uciążliwych lub szkodliwych dla zdrowia, uprawniających do uzyskania urlopu dodatkowego,
- opracowuje korespondencję z instytucjami zewnętrznymi, jednostkami wymiaru sprawiedliwości (sądy, prokuratura) oraz jednostkami i komórkami organizacyjnymi Policji, w zakresie informacji dotyczących funkcjonariuszy i pracowników Policji,
- realizuje czynności związane z przygotowaniem uroczystości, w zakresie sporządzania niezbędnej dokumentacji okolicznościowej i kadrowej,
- sporządza informację zbiorczą, analizy oraz dokumentację sprawozdawczą dotyczącą stanów etatowych i osobowych Policji garnizonu małopolskiego, a także obejmujący zakres realizowanych czynności,
- archiwizuje zgromadzone materiały zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższe- powyżej 1,5 roku doświadczenia zawodowego w administracji publicznej
- poświadczenie bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą TAJNE lub wyrażenie zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą o ochronie informacji niejawnych
- umiejętność obsługi komputera, szybkiego działania, współpracy, analizy i syntezy,
- dokładność i staranność,
- dobra organizacja pracy
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok w obsłudze systemu informacyjnego SWOP lub doświadczenie w obszarze prowadzenia statystyk i analiz
- Doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok w obsłudze systemu informacyjnego SWOP lub doświadczenie w obszarze prowadzenia statystyk i analiz
Zobacz podobne oferty
- Miejsce pracy: małopolskie / Kraków
- Opublikowano: 2024-11-22
Wymagania: wykształcenie wyższe - preferowane prawnicze, administracyjne; biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie potwierdzona certyfikatem; znajomość obsługi komputera (bardzo dobra znajomość MsWord,...
- Miejsce pracy: małopolskie / Tarnów
- Opublikowano: 2024-11-19
Warunki pracy Praca administracyjno-biurowa, samodzielna, wymagająca odpowiedzialności i dobrej organizacji pracy. Kontakt z instytucjami współpracującymi. Udział w szkoleniach, seminariach i konferencjach. Praca na...
- Miejsce pracy: małopolskie / Kraków
- Opublikowano: 2024-11-13
Warunki pracy 1. praca administracyjno-biurowa, 2. praca w terenie - praca na wysokości powyżej 3 m, 3. stres związany z obsługą petentów. Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: 1. narzędzia...
- Miejsce pracy: małopolskie / Kraków
- Opublikowano: 2024-11-10
Warunki pracy Praca w systemie jednozmianowym, ośmiogodzinny czas pracy w oświetleniu naturalnym i sztucznym, praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego czasu pracy, w wymuszonej pozycji ciała. Prowadzenie...