Praca: Starszy doradca ds. obsługi klienta
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Język: angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Język: hiszpański, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
Wymagania inne:
Bardzo dobre umiejętności komunikacyjne; bardzo dobra znajomość Microsoft Office, w szczególności Excel; umiejętność pracy pod presją czasu; min. rok doświadczenia zawodowego na stanowisku doradca ds. obsługi klienta; znajomość systemów i narzędzi Google.
Kraków
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:
od 6 273 PLN
Źródło oferty pracy: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Zobacz podobne oferty
- Miejsce pracy: małopolskie / Chrzanów
- Opublikowano: dzisiaj
Realizacja planów sprzedażowych Obsługa klienta zgodnie ze standardami Grupy PZU Przyjmowanie gotówkowych i bezgotówkowych wpłat ubezpieczeń Utrzymywanie długofalowych relacji z klientem Budowanie portfela klientów...
- Miejsce pracy: małopolskie / Kraków
- Opublikowano: wczoraj
Główne obowiązki: Komunikacja z klientami za pośrednictwem telefonu i poczty elektronicznej; Odpowiadanie na zapytania i wnioski użytkowników oraz omawianie poszczególnych przypadków Prowadzenie bieżących spraw...
- Miejsce pracy: małopolskie / Kraków
- Opublikowano: 2024-11-29
Overview Do you want to be part of a growing team situated in multiple locations across the world? We are looking for a Client Service Coordinator in Krakow to join our growing expanding team to manage multinational clients...
- Miejsce pracy: małopolskie / Kraków, Prądnik Czerwony
- Opublikowano: 2024-11-28
Twój zakres obowiązków: Obsługa telefoniczna i mailowa niemieckojęzycznych klientów biznesowych i indywidualnych Pomoc w rozwiązywaniu problemów związanych z zamówieniami Przygotowywanie ofert cenowych na zapytanie ze...