Praca: Starszy przedstawiciel ds. obsługi klienta
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), inne
Język: angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Uprawnienia: Analiza ekonomiczno-finansowa przedsiębiorstw
Uprawnienia: bardzo dobra organizacja pracy
Uprawnienia: nawiązywanie kontaktu z klientem
Wymagania inne:
Analiza transakcji różnych klas aktywów (Nieruchomości, Private Equity), certyfikat znajomości języka angielskiego nie jest wymagany, pracodawca zweryfikuje to podczas rozmowy rekrutacyjnej. Wymagane doświadczenie zawodowe w sektorze bankowości, w obszarze związanym z finansami oraz wykształcenie wyższe na kierunku ekonomicznym (np. rachunkowość, księgowość) lub pokrewnym.
Kraków
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wynagrodzenie brutto:
od 9 000 PLN
Źródło oferty pracy: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Zobacz podobne oferty
- Miejsce pracy: małopolskie / Kraków
- Opublikowano: dzisiaj
During a Typical Day, Youll Bring your passion to negotiate with brand knowledge to close a sale, handle objections and rebuttals during customer interactions Recommend, quote, and negotiate product knowledge with customers to...
- Miejsce pracy: małopolskie / Kraków
- Opublikowano: wczoraj
Zakres obowiązków: Kontakt z obecnymi klientami i oferowanie rozwiązań, które wspierają ich kampanie marketingowe Realizacja celów sprzedażowych oraz współpraca z zespołem w dążeniu do wspólnych wyników...
- Miejsce pracy: małopolskie / Niepołomice, k. Krakowa
- Opublikowano: 2025-04-16
Miejsce pracy: Niepołomice / Home Office Twoje zadania: Obsługa zgłoszeń i zapytań klientów (telefonicznie i mailowo) Zarz ą dzanie danymi oraz dokumentacj ą (back office) Wsp ół praca z dzia ł em sprzeda ż y i...
- Miejsce pracy: małopolskie / Kraków
- Opublikowano: 2025-04-15
1. Komunikacja z klientami - ofertowanie, obsługa marketingowa, 2. Rozwiązywanie problemów klientów 3. Zarządzaniezapytaniami klientów 4. Kierowanie klientów do odpowiednich działów 5. Obsługa systemu rosnącej...