skip to Main Content

Praca: Starszy referent / Młodszy specjalista w Dziale Zarządzania Procesem Kontroli w Terenowym Wydziale Kontroli VI w Departamencie Kontroli


Starszy referent/ Młodszy specjalista
w Dziale Zarządzania Procesem Kontroli
w Terenowym Wydziale Kontroli VI w Krakowie
w Departamencie Kontroli
 
Numer ogłoszenia: DK/25/27
 
Miejsce pracy: Kraków
 
1 etat / umowa o pracę
 
Termin składania ofert 07.03.2025 r.

Szczegóły oferty

 
GŁÓWNE ZADANIA:
  • przygotowanie organizacyjne kontroli w tym:
    • przyjmowanie i rejestrowanie korespondencji, wysyłanie korespondencji drogą papierową lub elektroniczną,
    • przedkładanie przyjętej korespondencji do dekretacji naczelnikowi TWK lub osobie upoważnionej, rozdzielanie zadekretowanej korespondencji do właściwej komórki organizacyjnej wydziału,
    • zapewnienie właściwego wyposażenia TWK w materiały biurowe oraz prowadzenie biurowych spraw technicznych,
    • przekazywanie akt własnych do archiwum zakładowego i prowadzenie zbioru protokołów zdawczo-odbiorczych,
    • organizowanie wyjazdów służbowych pracowników,
    • prowadzenie rejestru delegacji,
    • współudział w prowadzeniu rejestru upoważnień i realizacji kontroli oraz rejestru czynności sprawdzających;
  • współpraca z Działem Realizacji Kontroli w zakresie realizacji zadań;
  • prowadzenie korespondencji w tym przetwarzanie w EZD;
  • wykonywanie innych prac i czynności zleconych przez przełożonych.
WYMAGANIA:

Wymagania konieczne:

  • wykształcenie: wyższe;
  • na stanowisko starszego referenta staż pracy nie jest wymagany;
  • na stanowisko młodszego specjalisty minimum rok pracy zawodowej;
  • posiadanie obywatelstwa polskiego;
  • posiadanie zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
  • niekaralność za popełnione z winy umyślnej przestępstwo lub przestępstwo skarbowe;
  • ogólna znajomość ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 146 z późn. zm.);
  • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office.

Wykształcenie należy potwierdzić kopią dyplomu ukończenia uczelni wyższej; wymagane w ogłoszeniu lata pracy zawodowej należy potwierdzić świadectwami pracy / zaświadczeniem o zatrudnieniu / aktualnym wyciągiem z CEIDG.


Wymagania dodatkowe:

  • umiejętność obsługi korespondencji, praca w kancelarii w tym znajomość systemu EZD będzie dodatkowym atutem;
  • umiejętność pracy w zespole;
  • asertywność;
  • łatwość nawiązywania kontaktów i komunikatywność;
  • komunikatywność;
  • odporność na stres;
  • rzetelność i terminowość;
  • otwartość na nowe zadania, umiejętność szukania rozwiązań, kreatywność.
Wymagane dokumenty:
  • CV;
  • podpisany kwestionariusz osobowy;
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;
  • kopie dokumentów potwierdzających wymagane w ogłoszeniu lata pracy zawodowej z tytułu umowy o pracę, umowy zlecenie lub prowadzenia działalności gospodarczej;
  • kopie innych dokumentów zgodnie z wymaganiami stanowiskowymi;
  • podpisane oświadczenia i zgody (zwracamy szczególną uwagę na poprawne wypełnienie dokumentów).
Jeżeli chcesz dowiedzieć się jak prawidłowo złożyć dokumenty lub szukasz dodatkowych informacji dotyczących procesu rekrutacji i technik naboru, skorzystaj z naszego poradnika. Znajdziesz tam również klauzulę informacyjną oraz wzory wymaganych zgód, które ułatwią Ci aplikowanie.
ZAPRASZAMY
W przypadku dodatkowych pytań, jesteśmy dla Ciebie dostępni pod adresem e-mail: rekrutacja@nfz.gov.pl.

Naszym pracownikom oferujemy:

  • Pracę w organizacji sprawnie zarządzanej, skoncentrowanej na realizacji celów
  • Pracę zgodnie z metydyką LEAN MANAGEMENT
  • Stabilne zatrudnienie na Umowę o Pracę
  • Profesjonalny system szkoleń
  • Opiekę mentora
  • Możliwości awansu zawodowego
  • Miłą atmosferę w pracy
  • Atrakcyjne wsparcie socjalne (ZFŚS)
  • Inicjatywy dbające o zdrowie

NASZE WARTOŚCI:

  • OTWARTOŚĆ NA PACJENTA
  • EFEKTYWNOŚĆ
  • INNOWACYJNOŚĆ
  • SATYSFAKCJA PRACOWNIKÓW
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Firma: Izba Administracji Skarbowej w Krakowie
  • Miejsce pracy: małopolskie / Proszowice
  • Opublikowano: 2025-03-11

  • Warunki pracy praca administracyjno-biurowa, siedząca, wymagająca wymuszonej pozycji lub praca w terenie, praca przy monitorze powyżej 4 godzin dziennie, wymagająca koncentracji i dokładności, obsługa klienta...

Firma: Izba Administracji Skarbowej w Krakowie
  • Miejsce pracy: małopolskie / Kraków
  • Opublikowano: 2025-03-10

  • Warunki pracy praca administracyjno-biurowa, siedząca, wymagająca wymuszonej pozycji, praca przy monitorze powyżej 4 godzin dziennie, wymagająca koncentracji i dokładności, obsługa klienta zewnętrznego oraz obsługa...

Firma: Sądecki Urząd Pracy
  • Miejsce pracy: małopolskie / Nowy Sącz
  • Opublikowano: 2025-03-09

  • - sprawdzanie dokumentów pod względem rachunkowym,- przygotowywanie faktur,- wprowadzanie danych do systemu finansowo- księgowego,- wypełnianie formularzy podatkowych.Oferta stażu realizowana w ramach programu...

Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Oświęcimiu
  • Miejsce pracy: małopolskie / Oświęcim
  • Opublikowano: 2025-03-09

  • 1. Opracowywanie projektów uchwał Rady Miasta i Zarządzeń Prezydenta Miasta dotyczących działalności Ośrodka,2. Opracowywanie projektów wewnętrznych aktów prawnych (zarządzeń, instrukcji i regulaminów),3....