Praca: Starszy specjalista ds. obsługi klienta
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Język: angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Uprawnienia: Dobry kontakt z klientem
Uprawnienia: analityczne myślenie
Uprawnienia: tworzenie raportów
Wymagania inne:
Prowadzenie szkoleń dla klientów, obsługa klienta zarządzającego funduszami. Pracodawca zweryfikuje znajomość języka angielskiego na wskazanym poziomie podczas rozmowy rekrutacyjnej. Wymagane doświadczenie na stanowisku Specjalista ds. obsługi klienta lub podobnym.
Kraków
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wynagrodzenie brutto:
od 6 833,5 PLN
Źródło oferty pracy: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Zobacz podobne oferty
- Miejsce pracy: małopolskie / Kalwaria Zebrzydowska
- Opublikowano: wczoraj
Praca w sali zabaw. Obsługa kawiarni oraz klientów w sali zabaw. Opieka - nadzór nad dziećmi korzystającymi z trampolin oraz innych konstrukcji.Praca początkowo w ramach krótkoterminowej umowy zlecenie, a następnie...
- Miejsce pracy: małopolskie / Kraków
- Opublikowano: wczoraj
About us and our team Does working at one of Europe’s largest fin-tech companies sound interesting to you? Are you keen to join a rapidly growing team, in an international environment where you’ll get tons of...
- Miejsce pracy: małopolskie / Kraków
- Opublikowano: wczoraj
What the day will look like Administering mailboxes, Document Management System, and responding to queries from stakeholders, and members of the plan withing agreed time. Managing, updating websites and mobile apps & ensuring...
- Miejsce pracy: małopolskie / Kraków
- Opublikowano: 2024-12-25
What the day will look like As a member of our team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by organizing, validating, and verifying the data as well as interacting...